SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

15 lat - Jakie ćwiczenia ze sztangą?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 19529

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 79
Siemano,
Mam 15 lat i ćwicze już ponad 2 miesiące, ale nie zauważam zbytnio efektów , Mam do ćwiczeń sztangę 16 kg, jest możliwość dołożenia jeszcze 2 talerze po 8kg.
Jakie ćwiczenia powinienem wykonywać ? Może podali byście jakiś plan treningu, bo ja za bardzo nie wiem już jak ćwiczyć żeby mi doszło masy. A co myślicie o jakiś suplementach?

Zmieniony przez - mati00713 w dniu 2007-11-24 20:55:37

Prędkość jest Bogiem, szybkość nałogiem, nitro zabawą a TURBO podstawą.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1323 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 21774
Lektura dla Ciebie:
http://www.sfd.pl/Pierwsza_Wizyta_Jasia_na_FORUM-t355004.html

A suplementy to tylko uzupełnienie diety, a nie wspaniały środek na wzrost mięśni.

"Bóg jest martwy."
Fryderyk Nietzsche

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1160 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6354
Czy nie umiesz czytac?? najpierw poszperaj na forum a pozniej pytaj takich tematow jest codziennie to wiecej na ten sam temat.
Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2164 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 26899
L. wysłanych artykułów 1
L. przecz. artykułów 2

Nucz sie czytac trudno uzyc wyszukiwarki ?? brak mi slow...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 79
a co myślicie o sterydach-tylko bez głupich komentarzy!

Zmieniony przez - mati00713 w dniu 2007-11-24 22:05:31

Prędkość jest Bogiem, szybkość nałogiem, nitro zabawą a TURBO podstawą.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1160 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6354
LOL!!!!!!! Za taki tekst powinienes bana zlapac. 15 lat i ty chcesz kluc dupsko? Czlowieku pomysl czy warto przez jena glupote zmarnowac sobie zycie, chcesz zalowac glupoty do konca zycia? chcesz cierpiec z powodu chwilowej chceci bycia wielkim? chcesz byc wielki i silny? zacznij chodzic na silownie i ciezko trenowac, uluz sobie plan, diete i cwicz po kilku albo kilkunastu latach bedziesz wielki i silny osiagniesz to na sucho bez koksu i bedziesz z tego dumny a co najwazniejsze bedziesz zdrowy. Przemysl sobie to co naisales.
Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 401 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4212
15 lat i koks? nie bardzo dobrze myslisz :)
w wieku 30 lat bedziesz jezdzil na wozku inwalidzkim i zdrowie bedzie kruche wogole w zadnym wieku sterydow nie powinno sie brac, jedynie jak ktos staruje do zawodow i zarabia na tym akse

Without rules, we are nothing but savages.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2164 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 26899
Sorry jak dla mnie jestes jescze dzieckiem niedojzazlym wez najlepiej idz na silownie potrenuj zobaczyc efekty i odechce ci sie sterydow..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1160 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6354
Masz 15 lat sklujesz dupe i co? w wieku 20 lat zacznie ci padac watroba, nerki w wieku 25 lat twoja watroba i nerki beda wygladaly jak u pijaka z 50 letnim stazem a w wieku 30 lat bedziesz smigal na wozku inwalidzkim z woreczkiem namocz i nie bedziesz mogl zjesc nic smazonego, pieczonego nawet glupiej coli sie nie napijesz ale czego sie nie robi dla silki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 79
heh, źles się zrozumieliśmy, może ja nie jasno sie wyraziłem, chodziło mi o coś takiego http://allegro.pl/item268654946_natural_sterol_complex_lepszy_niz_sterydy.html

Prędkość jest Bogiem, szybkość nałogiem, nitro zabawą a TURBO podstawą.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1323 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 21774
Jeżeli ćwiczysz 2 miesiące (i chyba w dodatku bez diety) i takie myśli Cię nachodzą, odpuść. Pograj w szachy, ewentualnie w bierki. Chciałbyś dużo i szybko, więc to nie jest sport dla Ciebie.
CIERPLIWOŚĆ jest pierwszym sakramentem w kulturystyce.
Amen.

"Bóg jest martwy."
Fryderyk Nietzsche

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening- pomoc w ułożeniu

Następny temat

nowy plan! proźba o sprawdzenie!

Fruzelina