SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

15-10-5 po dwóch cyklach FBW

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 437

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 221 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5961
Witam ostatnio skończyłem drugi cykl "zwykłego" FBW. Był to ten sam trening tylko zresetowany. Teraz bo miesięcznej przerwie wakacyjne postanowiłem spróbować metody 15-10-5.
Poczytałem na forum ale nie jestem w pełni przekonany czy wszytsko pojąłem. Problem tkwi głównie w ciężarach.
Dzisiaj zrobiłem pierwszy trening więc napiszę jak mi poszło i byłbym wdzięczny jakby ktoś na to zerknął i ocenił progresy (czy nie za duże/małe).
Co do treningu postawiłem tylko na jeden plan który zamierzam robić około 9tygodni (pierwszy tydzień "powrotny")

Przysiady (sztanga na karku) 40/50/60/70 *15 powtórzeń
MC 40/50/60/70 *15 powtórzeń
Wiosłowanie sztangą 30/35/40/45 *15 powtórzeń
Wyciskanie sztangi płasko 30/35/40/45 *15 powtórzeń
Uginanie ramion ze sztangą 15/17,5/20/22,5 *15
Wyciskanie wąski uchwytem 30/35/40/45 *15

I teraz czy serii powinno być więcej a co za tym idzie mniejsza progresja ciężaru?
Czy w następnym tygodniu bo serii w której z wielkim wysiłkiem udało mi się zrobić 15 powtórzeń zaczynać następną serię chodź by dla tych 5-10 powtórzeń?
Według podwieszonego tematu kolejny tydzień zaczynam od większego ciężaru załóżmy przysiady od 45 tak? I daję ten sam progres, a później resetuję i zaczynam znowu od pierwszego tygodnia?
Ogólnie trening ten zajął mi dość długo - około godziny. Poprzednie FBW udawało mi się robić w 40min ale to za sprawą mniejszej ilości serii i tutaj kłania się pierwsze pytanie :D
I ostatnie czy dla kolejnych treningów gdzie będzie 10 i 5 powtórzeń zaczynam od tego samego ciężaru i daję ten sam porgres i (z racji większego zapasu sił) robię wiecej serii z większym ciężarem czy nie przekraczam tego co udało mi się zrobić na 15 powtórzeniach?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 221 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5961
Skusi sie ktoś na podpowiedź?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem z masą/siłą/treningiem. -pomocy.

Następny temat

didmaniak - REDUKCJA oraz walka o lepszego siebie

Fruzelina