SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

14lat - 174cm i 92kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 818

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3
Mam już dość.. Próbuję schudnąć a tyje. Liczę sobie 14 lat, ważę 92kg przy wzroście 174, chciałbym spać o conajmniej 20kg. Nie wiem na jakie ćwiczenia się zdecydować, przed wizytą u dietytyka (wybieram się w Grudniu). Moja dieta to 1500kcal/dzien bez tlustych rzeczy gdzie spalam około 1800kcal. Szukam ćwiczeń typu fat burner, nie wydaje mi się aby aeroby aż tyle spalały tłuszczu stąd zdecydowałem się na trening siłowy + A6W + rózne treningi rekreacyjne.

Mój krótki tydzień:
Poniedziałek - trening siłowy (30min), A6W (30min).
Wtorek - trening siłowy (30min), A6W (30min), Siłownia (rowerek+atlas40kg) (60min).
Środa - trening siłowy (30min), A6W (30min).
Czwartek - trening siłowy (30min), A6W (30min). Sporty na hali (futsal, siatkówka) 2x45min
Piątek - trening siłowy (30min), A6W (30min). Hala (45min)
Sobota - trening siłowy (30min), A6W (30min).
Niedziela - trening siłowy (30min), A6W (30min). Bieg z psem bądź rower (30min)


Myślicie że przy takich ćwiczeniach i diecie (max. 1500kcal/dzien) schudne w miare szybko? Nie wiem jakie wybrać, a chciałbym szybko spalić tłuszczyk.

A może ktoś zna jakieś skuteczne fat-burner'y, może jakieś odzywki?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 448 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3043
Daruj sobie a6w. Rób jakieś spięcia , unoszenia nóg i tp

Prawdziwymi zwycięzcami są ci, którzy zwycieżają w walkach życia codziennego.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18755 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 86699
Na diecie 1500kcal daleko nie zajedziesz. Ułóż sobie jakąś porządną -200kcal i na pewno będziesz miał lepsze efekty. Trening siłowy moim zdaniem nie jest potrzebny 7/7 w tygodniu. Najlepiej to poczytaj tematy podwieszone w dziale odżywianie/odchudzanie i trening dla początkujących.

EDIT: Jakbyś nie wiedział o co chodzi z -200kcal to chodzi o to, że od dziennego zapotrzebowania kalorycznego odejmujesz 200kcal i wychodzi Ci ile powinieneś kcal dziennie spożywać.

Pozdro

Zmieniony przez - kotlet95 w dniu 2010-11-18 18:58:05
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2721 Napisanych postów 50650 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 341584
Odchudzanie w wieku dojrzewania
[http://www.sfd.pl/temat548381] - Skalar
[http://www.sfd.pl/temat549020] - Psonic
[http://www.sfd.pl/temat549022] - Tancerka25

pzdr/

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta dla wegetarianina - spalanie tłuszczu

Fruzeliny