SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

14 lat proszę o trening

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1726

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 22 Wiek 30 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 98
Witam mam 14 lat 183 cm(troche dużo) 72kg wagi. Ćwiczę od 3 miesięcy
jadłem tylko gainera.

Na klatę biorę 47]

Jak za czołem ćwiczyć miałem 183 cm 60 kg.

Proszę o trening da mnie mam do dyspozycji atlas, ławeczkę, hantle, modlitewnik i 150 kg obciążenia. Interesuje mnie trening na siłę i rzeźbę.
Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 6381 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 25954
Trening w takim wieku... sporo tego ostatnio jest poczytaj troche nizej.. Ostatnio 14latkowie zalewaja forum nie chce mi sie znowu pisac bo mozna troche poczytac.Co jeszcze. Dieta nie jakas tam a ulozona z glowa, najelpiej w dziale odzywianie i tez dac ja do oceny.
Narazie tyle ode mnie.

pozdrawiam

Zmieniony przez - _IvErSoN_ w dniu 2007-12-22 21:17:15

Zmieniony przez - _IvErSoN_ w dniu 2007-12-22 21:18:17

Człowiek mógłby żyć samotnie przez całe życie,
ale o ile sam potrafiłby wykopać sobie grób ,
musiałby mieć kogoś kto go pochowa.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 328 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2140
ja ci powiem
wg mnie nie ćwicz w tym wieku .
zapisz sie na jakieś sporty walki np boks-

-czytałem ze bokserzy mają solidne podstawy do chodzenia na siłownie.
a w wieku 16 lat zacznij dopiero chodzić na siłownie
i przejrzyj jakieś 3 strony bo do 14 latków nie mam siły .
a sporo sie wypowiadałem