SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

14 lat jak zaczac cwiczyc w domu?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8550

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 98
Witam! Mam 14 lat i uprawiam Parkoura i gram w pilke i takie sporty od dziecinstwa...:D
Chodze do szkoly wiec nie mam duzo czasu na czytanie calego forum i szukania co i jak ...
Jestem zielonym w kulturystyce...
Wiem ze mozna pozadnie zaczac cwiczyc na silce w wieku okolo 15-16 lat.
Od paru dni cwicze w domu na poczatku dobra rozgrzewka z 10-15 min pozniej pąpki 4 serie po 20 na poczatek i mam tylko 1 hantelek i uwiesilem sobie na niego razem wazy moze gdzies z 4 - 5 Kg takze robie papki, brzuszki nogami zachaczam sie za kaloryfer lub na tapczanie ze dotykam plecami ziemi.
Planuje kupic drazek ale mam jakies takie smieszne futryny, ze nie wiem czy zamontuje sie tan drazek rozporowy co mozna w kazdej chwili zdjac...
Prosze o jakies rady jakis plan cwiczen jakie mam robic zeby sie dobrze przygotowac do silowni na ktora zamiezam isc gdzies w wieku 16 lat i jaka diete stosowac...
Moje wymiary to:
Wzrost 180cm
Waga około 64Kg
teraz wymiary podaje jak napialem miesnie :)
czyli tak:
Klata- 92cm
Biceps- 28cm
Brzuch- 78cm
Biodra- 81cm
mam zdjecia ale nie wiem jak je dodac jak sie dowiem to dodam napewno :)
Z gory dzieki za jakies odpowiedzi bo naprawde jestem zielony w tym jaki plan i jaka diete przestrzegac...
Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 279 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8043