SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

143 kilo do redukcji

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2593

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 45 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 358
WITAM wszyskich
JESTEM nowym uzytkownikiem , ktory chcialby zrzucic jak najwiecej tkanki tluszczowej (poraz kolejny-ostani) . Moj cel to okolo 100 kilogramow . chcialbym to zrobic przu uzyciu informacji i wiedzy forumowiczow . CZytalem bradzo duzo info z tego dzialu i chcialbym napiszc jak to sobie wymyslilem i jesli bedzie ktos chcial mi pomoc bede bardzo wdzieczny.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 30

Waga: bylo 147 a teraz 143

Wzrost: 185

Obwód klatki: 137

Obwód ramienia: brak

Obwód talii: 135

Obwód uda: brak

Obwód łydki: brak

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 32

Aktywność w ciągu dnia: praca od 7-18

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: * 3aeroby 40 min rano o 5.30
5 *razy silownia + 40 min aeroby przy okolo 70 %


Odżywianie: wzcesniej wszystko co zle + duzo alkoholu zwlaszcza piwa ok 2litry dziennie

Cel: redukcja rozłożona w czasie

Ograniczenia żywieniowe: nie mam

Stan zdrowia: dobry jak na taka wage

Preferowane formy aktywności fizycznej: 40 min aeroby rano
45 min ciezary wieczor
40 min aeroby wieczor


Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: 2 lata temy efedra obecnie nic

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: tak jesli trzeba bedzie

Stosowane wcześniej diety: 2 lata temu dieta 1000 calorii
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 45 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 358
wzycam swoje zapotrzebowanie , plus diete ,ktora stosuje od tygodnia.
ZAPOTREBOWANIE : 143*24 =3442 KCAL
DEFICYT 20% TO DAJE OKOLO 2700 KCAL
TERAZ bialko 98 lbm*2 = okolo 200 gr = 800 kcal
ww 0.5 *98 *2.2+100 = 208 gr = 832 kcal
tluszcz oklo 100 gr strasznie duzo = 900 kcal ?????
DIETA 6 POSILKOW
rano 6.30 po 40 minutach aero
- 100 platki owsiane
- 250 mleko bez tluszczu
- shake proteinowy 100% instantized whey -24 gr bialko
- 50 gr. jagod

9.30
- 2 kromki chleb czarny pumpernickiel
- piers kurczaka
- 10 oliwek duzych
- 100 gr brokulu surowe

12 lunch
- 1.5 piersi kurzcaka w salacie gotowej ( miz z roznych zielonuch warzyw + pomidor papryka
- 10 oliwek
- 2 luzeczki oleju z oliwk

15
- tunczyk z dodatkiem oleju z oliwek i bialym serem bez tluszcu
- brokuly
- duzy grejfruit

19 przed silownia
- banan
- shake proteinowy

1930- 21 10 silownia
2130
- SHAKE PROTEINOWY
- 100gr bialego sera


TERAZ prosilbym kogos do zrobienia korekty i oceny takiej diety. bede czekal na odpowiedzi i bacznie stosowal zalecenia . dzieki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 45 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 358
czesc wszystkim
widze ze nikt nie zainteresowal sie moim przypadkiem - to nic nie obrazam sie . chcialem napisac ze nadal stosuje swoja diete i trening opisany wczesniej , waga zleciala dosyc sporo bo do 137 kg czyli jakies 10 kg od poczatku marca nie wiem czy nie zaszybko .?.jak ktos chcialby mi napisac jakies porady to bede czekal . POZDRAWIAM WSZYSTKICH UZYTKOWNIKOW FORUM - 143KILO
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 731 Napisanych postów 31016 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 94344
w posilku po trenignowym brak ww i warzyw ,za malo tluszczy ,co do wagi narzie leci ok ale zmien prosze jak psize
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 45 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 358
DZieki QAZAR
Bardzo czekalem na Twoja odpowiedz. TLUSZCZY dodam tylko ze nielubie oleju ,moze cos doradzisz ? A wegli dodam do posilku potreningowego tylko, ze POTRENINGOWY mam pozno wieczorem tj.okolo 22 lub pozniej- czy to nie bedzie robic problemu poniewaz ide spac okolo 23 ??? BEDE czekal na odpowiedz - jeszcze raz dziekuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 731 Napisanych postów 31016 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 94344
oliwe proponuje dodawac do salatek a co do ww po treningu spokojniej daj np. ziemniaki w mundurkach z miesem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 45 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 358
dzieki QAZAR
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ilość białka w diecie....

Następny temat

Problem z dieta

nutloveb