SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

1400 CYKL

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1854

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1349 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7751
leonstar-imponujesz mi stazem, wiedza pewnie tez...ale czemu maja sluzyc wypowiedzi jak wyzej NIE WIEM!!!
moze to ty chcesz sogi w ten sposob zbierac

Moje fotki:
http://www.sfd.pl/temat188375/
pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 794 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16745
ale patrząc na wiek to nie myslisz ze te 18 lat to nie jest jeszcze zawszczesnie ?? nie lepiej poczekac te 2 lata i zainwestowac w odżywki ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1349 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7751
w zasadzie to 19 za pare dni... tak jest to alternatywa,ale moze wyjade za granice w przyszle wakacje na stale a do tego czasu chcialbym juz jakies minimum osiagnac jesli chodzi o sylwetke

Moje fotki:
http://www.sfd.pl/temat188375/
pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 8068 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 39197
to minimum osiągniesz bez szprycy.
Zreszta zalezy co rozumiesz przez minimum.

Nie ma postępów? Dodaj węgla a nie koksu !

LeonCountryChopper

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1349 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7751
to prawda ale malo czasu....bo jak juz pisalem do wakacji chcialbym to zrobic...wiem ze myslenie nierozsadne,ale coz....staram sie to robic z glowa...ostatnio bylem u lekarki powiedzialem jej jak sprawa wyglada, to powiedziala mi zebym zrobil sobie badania i powie mi czy wszystko czy moge brac... ...WIEC POLECAM KAZDEMU KTO CHCE SIEGNAC PO KOX 1 raz ABY ZROBIL PODOBNIE...

Moje fotki:
http://www.sfd.pl/temat188375/
pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1349 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7751
leonstar a wracajac do pytania?

Moje fotki:
http://www.sfd.pl/temat188375/
pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1349 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7751
pytania glownego oczywiscie...
1000 zl w co bys zainwestowal?
cel sucha masa miesniowa...

Moje fotki:
http://www.sfd.pl/temat188375/
pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 8068 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 39197
nie przeglądałem twojego profilu, nic o tobie nie wiem, ale jak na mój gust zainwestowałbym w dobrego propa+superanabolon.
Te 2 środki dają masę b.dobrej jakości, nie ilośc a jakość.
Oczywiście większość kasy pójdzie ci na jedzenie i odżywki+suplementy, a potem po cyklu wiadomo- odblok i utrzymanie tego co żeś wypracował.

Nie ma postępów? Dodaj węgla a nie koksu !

LeonCountryChopper

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

metanabol

Następny temat

odzywki do cyklu