SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

12 treningów /tyg - Co o tym sądzicie?

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2455

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 418 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4477
Mam następujące pytanie. Ćwiczę intensywnie parter(pon;sr;pt) na zmianę ze stójką(wt;śr), do tego ćwiczę na siłowni(czw;sob;Pon) a w weekendy biegam.No i oczywiście 3xWF po 45min. w szkole. Czuję się z tym dobrze, po treningach zazwyczaj nie mam zakwasów(chyba że na siłce), ale chce aby mięśnie stawały się większe i śilniejsze,przy jak najmniejszej pracy z tego względu że stawy się zużywają oraz pewnie przez najbliższe 3lata taki intensywny tryb pracy mi się znudzi! Dodatkowo, przy takim planie mięśnie niemają się kiedy regenerować. Co o tym sądzicie, jaki jest limit? Skierowałem to pytanie tutaj, ponieważ wydaje mnie się, że na zapaśnikach jest najbardziej skupiana uwaga pod względem opieki trenerskiej i najlepsze wskazówki pod względem treningów przekazywane są właśnie nim. Dodam, że mam niecałe 17lat. Nie biorę suplementów(może powinnienem?) ani sterydów, trenuje na takim planie(,czasami zwiększam intensywność) przez rok czasu.

Zmieniony przez - tur3o w dniu 2006-09-14 23:48:52

Wszystko o tym, jak urosnąć ---> http://www.sfd.pl/temat218221/ 

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 509 Wiek 38 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9052
nie jestem jakims specjalista ale moge Ci powiedziec ze za bardzo sie forsujesz. Jesli chcesz zeby miesnie stawaly sie wieksze, to MUSZA miec czas zeby sie zregenerowac. Masz niecale 17 lat, czyli teoretycznie jeszcze 16, moze lepiej byloby odstawic silke i postawic na ogolnorozwojowke? Cwiczac zbyt intensywnie "spalasz" miesnie i gowno z tego masz Zapytaj specjalistow z dzialu trening. A wlasnie, masz diete?

"Lewis powiedzial ze zostane mistrzem swiata jesli poslucham jego rad - i jakie to byly rady? - no wlasnie nie wiem bo odszedlem" Artur Szpilka

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 220
Hej hej.
Zdecydowanie za bardzo forsujesz swoje stawy. Energie do treningu zapewne masz i po pewnym czasie bedzie ona juz bardziej wynikac z nastawienia psychicznego niz z formy organizmu- mowie z wlasnego doswiadczenia niestety;). Trenujac takim trybem ryzyko kontuzji zwieksza sie z dnia na dzien, wypoczety organizm lepiej reaguje na wszystkeigo typu cwiczenia a mentalne zmeczanie tez nie sprzyja chlonieciu techniki. "Lepsze jest niedotrenowanie niz przetrenowanie" swiete slowa nie jednego z moich trenerow. Napisz dokladnie ile czasu zajmoja poszczegolne treningi i na co sie nastawiasz- ogolnie na sprawnosc i troche sily, odwrotnie, czy moze masz zamiar brac udzial w zawodach w dyscyplinie ktora trenujesz? Im wiecej napiszesz tym lepsza dostaniesz odpowiedz(no i wlasnie jeszcze dieta)..."im ladniejsze pytanie tym ladniejsza odpowiedz":) Pozdrawiam

Mierz wysoko - celem gwiazdy, metą niebo..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 418 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4477
Dieta oczywiście jest i dieta jest dodatnia(+600kal). Staram się utrzymać taką dietkę ponieważ mogę sobie pozwolić na minimalne przyrosty wagowe a i tak dużo nie tyje:-]. Siłki nie chce odstawiać bo od niej się to wszystko zaczeło, pozatym wydaje mnie się, że siła jest też bardzo ważna podczas walki. Mojim piorytetem jest aktualnie poprawa sywetki, a ogólnie sprawność do MMA. Dlatego też, tak się przejołem faktem że mięśnie się spalają. Każdy trening na siłce zajmuje mi ok.1,5h tak jak trening Muay thai. Natomiast BJJ to czasami 2-3h treningu(wiem że zadużo, już zredukowałem do 1,5h). Co sądzicie o takim rowiązaniu: Pon:Siłka(HST teraz) Wt:Muay Thai Śr:BJJ Czw:Siłownia(HST teraz) Pt:BJJ Sob:Siłownia(HST teraz) Niedz: Bieganie +oczywiście Wf'y. Noo...to chyba wszystko..Dzięki chłopaki za pomoc, spadam do szkoły, Narazie

Wszystko o tym, jak urosnąć ---> http://www.sfd.pl/temat218221/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1325 Wiek 45 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7348
Jak dajesz radę przy takim trybie treningów normalnie funkcjonowac i nic Ciebie nie boli to nie widzę naprawdę przeciwskazań.

Najlepszym probierzem czy wszystko idzie w dobrym kierunku
jest zrobienie sobie testu siłowo-wytrzymałościowego.

Jeżeli masz postepy to możesz tak trenowac , jeżeli zatrzymałeś się,
zmniejsz obicążenia treningowe , to tyle ...
powodzenia!!!

My baby shot me down ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
x-ray ZASŁUŻONY
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 7467 Wiek 47 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 32016
Tak jak Samuraj. Jest troche osob, ktore cwicza zawodniczo i dla nich trening 5x w tygodniu + weekendy turnieje to normalka, i to czesto od 10-11 roku zycia Przy takiej intensyfikacji treningow dobrze jest zrobic sobie np. raz na 2 miesiace tygodniowa przerwe na zregenerowanie. Oczywiscie to jest propozycja, bo mozna sobie samemu okreslic czasookresy regeneracji. Ale z autopsji wiem, ze nawet 2 tygodniowa przerwa daje znaczna poprawe wynikow i wzrost energii.

Zmieniony przez - x-ray w dniu 2006-09-15 09:51:44

Koksy to nie wszystko http://www.sfd.pl/temat148281/
Nie masz koncepcji, zajrzyj tutaj http://www.sfd.pl/temat255388/
Patrz co jesz http://www.sfd.pl/temat280738/
Train smarter, not just harder!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 10832 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 38587
ja bym odradzał takie forsowanie się, ze względu na stawy przede wszystkim. bo może serce, pluca i mięśnie masz korzystnie uwarunkowane genami i zdrowe - ale wytrzymałosci stawów nie przeskoczysz. stawy to najsłabszy punkt naszej konstrukcji. to raz.
regeneracja i wzrost mięsni odbywa się przez odpoczynek. popatrz na pakerów na siłce - oni więcej czasem odpoczywają, niż przerzucają żelazo. z grubsza to samo obowiązuje i w sportach walki, w których forsujesz się nierównie bardziej i to całe ciało non stop. to dwa.
masz 17 lat i czujesz się jak młody bóg - normalka. tylko, że za parę latek to wszystko wyjdzie. w tym wieku wzrost organizmu (anabolizm chyba) przeważa nad zużywaniem się tkanek (katabolizm), więc można sobie pozwalać, jesli się ma zdrowie, bo odbudowa tkanek następuje szybko i bezboleśnie, ma się mnóstwo (czasem nadmiar) energii, z którą trzeba cos zrobić. skoro rok takigo maratonu wytrzymałeś i to bez supli, to znaczy, że masz ekstra uwarunkowania fizyczne i psychiczne. ale myśl perspektywicznie (wiem, jak to trudno w wieku nastu lat). prędzej czy później coś ci musi zacząc siadać. ja bym nieco zluzował.
wiem, to trudne. znam ten ból, tez się muszę ograniczać - po prostu nie mam już zdrowia ćwiczyć tyle, ile bym chciał i mam możliwość. ostatni eksperyment z codziennymi treningami, nawet w szczytowej formie skończył się dla mnie fatalnie.

temat zmieniam gwoli większej przejrzystosci.

Zmieniony przez - Jodan w dniu 2006-09-15 10:22:35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 269 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12109
Poza tym jesli bedziesz teraz tak katowal miesnie to w przyszlosci bedzie ci znacznie trudniej zrobic dodatkowe centymetry.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
x-ray ZASŁUŻONY
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 7467 Wiek 47 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 32016
Feather_ masz jakies dowody na poparcie swojej tezy?

Koksy to nie wszystko http://www.sfd.pl/temat148281/
Nie masz koncepcji, zajrzyj tutaj http://www.sfd.pl/temat255388/
Patrz co jesz http://www.sfd.pl/temat280738/
Train smarter, not just harder!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1325 Wiek 45 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7348
Nie przesadzajcie że trening codzienny to jest jakieś zabojstwo organizmu.
Wszystko zależy jaka intensywność ...
Ja na przykład w liceum mogłem grać 3-4 godziny w kosza potem trening siatkówki lub kosza ...

Na studiach był taki okres na II roku studiów,
że najpierw miałem trening siatkówki o 18:00 a 20:00 koszykówkę.
Wszystko to sekcja AZS nie jakieś mdłe wuefy ...

W Holandii po szkole na jpierw grałem sobie w kosza 1,5h potem judo,
a potem z reguły jeszcze odwiedzałem na chwilę wchodziłem na siłownię ...

Problemów ze zdrowiem nie mam żadnych, chyba że psycha ...

My baby shot me down ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
x-ray ZASŁUŻONY
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 7467 Wiek 47 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 32016
Dlatego uwazam, ze wszystko zalezy od genetyki/predyspozycji danej osoby. Jeden daje swietnie sobie rade inny nie. Pamietam jeszcze za kapstla, grywalo sie w noge na podworkowym boisku, po 5-6h i jakos wszyscy dawali rade.

Zmieniony przez - x-ray w dniu 2006-09-15 11:34:18

Koksy to nie wszystko http://www.sfd.pl/temat148281/
Nie masz koncepcji, zajrzyj tutaj http://www.sfd.pl/temat255388/
Patrz co jesz http://www.sfd.pl/temat280738/
Train smarter, not just harder!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

sztuki walki i masa

Następny temat

Ostatnia szansa Przemysława Salety

aerofull