SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

10 kilo

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2553

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 4597 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 15690
no w koncu ich dwoch bylo no nie? :P

https://bundles.sfd.pl/../../buziaki/29.gif[/img]SFD FIGHT CLUBSFD FIGHT CLUBSFD FIGHT CLUB[img]../../buziaki/29.gif" alt="" />

Mr. Anderson. Suprise... to see me?

****SFD FIGHT CLUB****
jeneral Broni (niezla laska ta Bronia)

bo zycie to nie je bajka to ciezka je bitwa

http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=37&topic_id=91981 -strona klubowa (przylacz sie)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 243 Napisanych postów 16988 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 141814
No pewnie ehhe

<<<Champions
are Made
Not Born
>>>

<<<Champions
are Made
Not Born>>>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 188 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 744
No zostało mi troche skury na brzuchu i na klacie troche się zmniejszyło bo schudłem tak rok temu i zaczołemm ćwiczyć i wypchałem troche masą :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 977 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 4791
plywanie ok 10 razy w miesiacu non stop bez odpoczynku stalym tempem.styl obojetny mozesz walic wszystkie ale plywac non stop bez odpoczynku.ja plywalem zima 3 razy na tydzien po 35 minut i w miesiac schudlem 6 kg ale jakos c miesni sie poprawila zrobily sie mniejsze ale bardzij geste -nie stosowalem diety ale mozesz dokupci do tego chrom,hca . lkarnityne, albo jakis termogenik,zrezygnuj z chleba i bedzie tez niezle

kolagen

kolagen

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak to jest z tym HMB ?

Następny temat

@@@ KRETKA+GLUTAMINA @@@

FuckBaton