SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

10Kg i zastój. co dalej?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1715

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 230
Od dłuższego zacząłem redukcje tłuszczu. efekt od listopada do teraz prawie 10kg (88,9 - 79.4) Niestety od około miesiąca mam zastój, waga nic nie spada. tydzień temu wprowadziłem suplementacje 2x2 omega3 i białko z treca (perfect whey protein [ niestety zauważyłem tutaj wzrost wagi]) Zastanawia mnie czy nie można by wrzucić jeszcze jakiegoś FAT burna.

trzymam mniej więcej dietę (bardziej więcej)

I posiłek.
płatki kukurydziane/owsiane + mleko

II posiłek
Serek wiejski + bułka ze słonecznikiem

III ryz/kasza/kuskus + tuńczyk

IV tutaj rożnie, czasem ziemniaki, czasem makaron, czasem jakaś zupa + jakieś mięcho, przeważa pierś

Z V posiłkiem mam problemy, czasem zjem twaróg a czasem normalny chleb
(wszystko mierze "na oko" staram się nie przesadzać i nie wpycham w siebie żarcia)

Dodam jeszcze ze w tygodniu mam 3x treningi siłowe, 2x tajski box,
do tego około 5x jeżdżę na rowerku stacjonarnym kolo 20-25min

Czy ktoś potrafiłby mnie jakoś ukierunkować, powiedzieć co robie źle, co zrobić zęby waga dalej spadała, jaki trening siłowy stosować, jakie zmiany wprowadzić w dietę (konkretnie co wywalić, co wsadzić) no i czy dobrze zrobiłem biorąc białko, i ewentualnie czy można tu wstawić jakieś FAT burny

Dodam jeszcze ze prace mam siedzącą (w biurze) a około dzienne zapotrzebowanie kal to 2300

Dziękuje z góry
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10780 Napisanych postów 47236 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Jesz fatalnie, to co się dziwisz że łapiesz zastoje? Zobacz 10 wskazówek żywieniowych. Linka masz pod moim postem. Linka do treningów redukcyjnych też masz pod moim postem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 132 Napisanych postów 7128 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 24841
Nic dodać nic ująć... Ten art który poleca Ci Morales, jest b. dobry. Pozdro

Wiesz co, spróbuj szczeknąć, jedno jest pewne;
groźny to ty jesteś, ale tylko przez internet.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 230
Ok zapoznałem się z linkami. Co sadzicie o czymś takim


I posiłek ok 6.30
~50g płatków owsianych
~50g płatków kukurydzianych
~200ml mleka
orzechy (rożne włoskie, migdały, laskowe)
jajko (tutaj pytanie czy z żółtkiem czy bez)
do tego 2 kapsułki omega 3

II posiłek ok 9.30-10
Danio (takie coś reklamują ze na głód)
ciemna bułka ze słonecznikiem

lub

sałatka warzywna z tuńczykiem

III ok. 14 (przed treningowy)
ryz / kasza / kuskus na oko 90g
tuńczyk / pierś z kurczaka 120g
jakieś warzywa a'la ogórek / pomidor

IV posiłek ok. 17.40 (po treningowy)

Kasza / ryz / ziemniaki / makaron ~ 100g
Preis z kurczaka 100g
sałatka warzywna
2 kapsułki omega 3
200ml odzywki białkowej (mieszam z mlekiem)

V posiłek ok 21

twaróg półtłusty 50g


przed samym pójściem spać pije 200ml odzywki białkowej (mieszam z mlekiem)

była by to dieta na dni treningowe tj. Poniedziałek, środa, sobota / niedziela


mam problemy z dniami nie treningowymi. Nie wiem czy mam jeść tak samo czy jakoś inaczej. Pomoże ktoś?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 230
tak w kwesti odswiezenia:P
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak przytyć

Następny temat

Dieta na mase (do sprawdzenia)

Wheyvita