SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

0 stażu, lekka nadwaga, co robić ? jak zacząć ?

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 696

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 63
Witam, mam 19 lat, 185 cm wzrostu i waże lekko ponad 130kg. Nie wyglądam na tyle, znajomi mówią ze 90-100max. no ale niestety tak nie jest.

Ostatnio przeglądając sie w lustrze swtwierdziłem, że dłużej tak być nie może. Z powodu mojego wyglądu czuje sie obrzydliwe, mam dziewczyne z którą jestem od 5 lat, pomimo mojego wyglądu nadal mnie kocha i chce ze mną być (ale ja tu nie o tym), chcialbym zmienić się dla siebie , żeby czuć się lepiej i dla niej żebym na prawde sie jej podobał.

Wiec przechodząc do rzeczy co robić ? jak zacząć ?
moje pytania :
1. Jakie ćwiczenia wykonywać w domu/na dworze by spalić tłuszcz?
2. Jak sie odżywiać (dodam, ze nie odzywiam sie regularnie, jem niezdrowo, chipsy, fastfoody, za to pije wode niegazowaną, rzadko jakies napoje gazowe czy alkohol)
3. Chciałbym schudnąć wszędzie (na całym ciele pozbyc sie tłuszczu) najbardziej zalezy mi na brzuchu, wiem, ze brzuch spadnie dopiero na samym koncu.

Nie chce być mega napakowany jak Burneika, chce po prostu pozbyć się tłuszczu i ew. zrobić jakąś minimalną rzeźbę.


Dzieki z gory za odpowiedzi i pomoc.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 4748 Wiek 8 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 29812
1. wazysz duzo, narazie powoli musisz ze wszystkim zaczynac bo jakies forsowne rzeczy beda zabojcze dla stawow; poczytaj powieszone posty; ja bym rozpoczal od marszow, potem marszobiegi, i bieganie; potem jakis trening z masa wlasnego ciala;
2. wyliczasz sobie zapotrzebowanie kaloryczne, od twojego bilansu zerowego odejmujesz poczatkowo -300kcal,, z ogolnej puli kalori jaka otrzymasz liczysz 30% kcal dla bialka, 50% dla wegli, 20% dla tluszczow; nastepnie dobierasz pod te wszystkie cyferki zarcie ktore ci odpowiada ALE:
-unikasz fastfood, slodzonych napojow, ogolem wegli prostych
-jesz mniej a czesciej
to tyle jesli o podstawy diety, masz dzial odzywianie od tego
3. tluszcz spala sie calosciowo z ciala , na poczatku bedzie ci dosyc szybko szlo, pamietaj dieta to podstawa!


no i nie opieraj sie tylko na mojej wypowiedzi, poczekaj co inni powiedza :)


Zmieniony przez - gsmt w dniu 2013-06-06 14:32:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 63
Dzięki za odpowiedź. Zaczynam od dziś, nie moge pozwolić na jeszcze większe pogrążenie sie w siedzieniu przed komputerem , tv i wpierniczaniem fastfoodów, zrobione 3 serie pompek po 10 w odstępach po 30 sekund, ledwo ale zrobione, 3 serie przysiadów po 10 w odstępach 30 sekund. wieczorem wybieram sie na szybszy spacer.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 4748 Wiek 8 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 29812
a potem ogarnij sobie to odzywianie bo to glowna skladowa sukcesu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 63
jestem wlasnie po 45 minutach marszu i truchtu. po powrocie 2 serie po 10 przysiadow. i czuje sie swietnie, powiem szczerze , ze jak sie chce to mozna wszystko osiagnac. nie chce tez przesadzać z wysilkiem na poczatek ale czuje sie na tyle dobrze, ze spokojnie jeszcze jedna runda 45 minut i dalej czulbym sie dobrze ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 4748 Wiek 8 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 29812
narazie spokojnie zaczynaj, serducho przyzwyczajaj powoli, pamietaj wiecej nie znaczy lepiej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Powrót do korzeni

Następny temat

Masa w domu - jakie ćwiczenia wprowadzić?

Shaker