SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

0 palenia w najszerszych grzbietu. Sogi za pomoc!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2114

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 602 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6818
Witam, tak jak w temacie mam problem z plecami. Codzi o to że podczas ćwiczeń np.(podciąganie się na drążku szerokim nachwytem, przyciąganie drążka górnego wyciągu do klaty w siadzie, wiosłowanie sztangilką w opadzie) nie odczuwam prawie żadnego napompowania, palenia w tych mięśniach , także na drugi dzień nie mam zakwasów, nie wiem czym jest to spowaodowane, myślałem że chodzi o technikę wykonywania tych ćwiczeń, ale od dłuższego czasu przykładam szczególną uwagę do tych ćwiczeń i myślę że technika jest poprawna. Jak myślicie czym jest spowodowany mój problem, czekam na Wasze porady i wskazówki. Pozdrawiam

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Będziesz?
BĘDE!!! Twardy jak Tomi Li Dżons w "Ściganym"!!! ;)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 226 Wiek 236 dni Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 946
Przekonałem się na własnej skuże , po przeczytaniu pewnego artykułu odnośnie grzbietu gdzie plecany jest trening z maxymalnym obciążeniem i jest w tym racja zaczałem robic z dózym obciażeniem i to działa
Moje ćwiczenia
Przyciąganie linki dolnego wyciągu siedzac 3serie 10powtórzen
Przyciąganie chantli do tłowia w opadzie 3 serie 10-8powtórzeń
Martwy ciag zaczynam z takim ciężarem zeby zrobić 10 powtórzen i z każdą seria dokładam po 5kg-10kg 3 serie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 1668 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 40414
hmmm... nie wiem co poradzić, ale jeśli rosną to nie przejmuj się że nie masz w nich zakwasów, ważne że rosną

NIE DAWAĆ MI SOGÓW !!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 3913 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25651
Według mnie może to być wina tylko techniki, choć zauważyłem u siebie że gdy przez dłuższy czas w treningu stosowałem te same ćwiczenia na motyle, też ich nie czułem a gdy zacząłem robić HST, to może i robiłem mniej serii i mniejszym obciążeniem (w cyklu 15tek) to jednak czułem te mięśnie i mi się było to spowodowane zmianą ćwiczeń
Tak więc jeśli od dłuższego czasu robisz te same ćwiczenia na motyla to organizm mógł już się "przyzwyczaić" do tego, choć jeśli rosną to się nie przejmuj, dobrze jest , ważne jest by roslo, nie żeby bolało

Zmieniony przez - LukaszF w dniu 2005-03-07 20:16:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7776 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 40778
Zgadzam sie z kolegami wyżej :: Jak rośnie to czym sie tu przejmować
A jeżeli problem jest w tym ze nie ma przyrostów to moze zmien trening na plecki POZdro

Mam przyjazną materie i jem węglowodany

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1929 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 30754
podaj swój trening grzbietu ?

Rece nie pala mi sie do roboty nie bede robił za te pare złotych

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1933
No tak... Tylko mój wuefista w liceum mawiał: "Jak boli to rośnie." :F :)
Chociaż czasem mówił tak też jak ktoś np. skręcił kostkę, czy stłukł łokieć... ;)

------------
"We cannot all be masters." - William Shakespeare

http://www.artofcreation.strefa.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
saib__ ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 55 Napisanych postów 20419 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 84296
Max130 rośniesz na kolejnego kosmicznego pseudoznawcę - gratuluję

Były moderator Sceny MMA i K-1 oraz elita SFD.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 3913 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25651
U mnie tak mówił włefista w podstawówce
taki były koksiarz, teraz wygląda jakby miał "troszke" za duzo skóry bo wszystko mu wisi jak nie wiem co i wygląda jak zużyty kondom
No ale jeśli kogoś boli ząb to znaczy że rośnie ?
Jakby to była prawda to bym sie lał z piąchy w klate i bym powiedział bratu żeby mnie bił po klacie, to bym miał całą posiniaczoną, bołała by, ale by rosła

EDIT: Saib, jak Max130 bedzie tak dalej pisał do bedzie drugi Denat

Zmieniony przez - LukaszF w dniu 2005-03-07 22:06:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 602 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6818
no racja całkiem zapomniałem podaje trening pleców:
1.Przyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki w siadzie 4 serie12>10>8>8
2.Wiosłowanie sztangielką 4 serie 10 powt
3.Skłony górnej części tułowia w dół na specjalnym przyrządzie(na prostowniki)3 serie po 15
4.Szrugsy 3 serie 12 powt
Razem z plecami robie jeszcze bica

Będziesz?
BĘDE!!! Twardy jak Tomi Li Dżons w "Ściganym"!!! ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1929 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 30754
ja bym proponował oprzec trening na podciaganiu

Rece nie pala mi sie do roboty nie bede robił za te pare złotych

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Michail-100dni dla masy i sily

Następny temat

Jak polączyć ??