SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

. DT2 . HETAVEL .

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 23989

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 131 Napisanych postów 12439 Wiek 44 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 85708
ale masz fajowe plecki i widac ze cialo sie zmienia , miedzy tym 2013 a 2014 skok w wygladzie bardzo duzy, na 2015 wyglada jeszcze duzo jedrniej

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 224 Napisanych postów 8941 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 84012
Het bardzo fajny progres

"Optymista to ktoś, kto wie, że zrobienie kroku do tyłu zaraz po tym, jak się zrobiło krok do przodu to nie katastrofa tylko cza-cza."

http://www.sfd.pl/Zrozumieć_kobietę_;_czyli_Female_Phase_Training_by_Ejpi-t1087093.html# 

"Ludzi z nadmiarem teścia sie tylko ogląda"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 3818 Wiek 34 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 45694
Dopiero zajrzalam, bardzo ładne Ci sie plecki zrobiły

Lubie buraki

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1642 Napisanych postów 13937 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 266511
eleganckie zmiany widze sa. To ze nie nastepua szybko, nei znaczy, ze nie przychodzą. Jest bardz ladnie.
Ciekawa jestem calosci sylwetki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 8582 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 74835
Prin dzięki

marko dziękuję. Zła wiadomość jest taka, że jakość tyko na górze na plus dół dużo gorzej niż kiedyś, może w końcu uda mi się ruszyć i to...

ejpi, meri

bziu największa lekcja cierpliwości Postaram się niebawem wrzucić zdjęcia całości
-------------------------------------
13, 14, 15.08 DNT
Bez treningów. Samopoczucie kiepskie. Źle znoszę upały i mam ostatnio dużo pracy, wracam do domu kompletnie wyczerpana - często z bolącą głową.

DIETA
zgodna z rozkładem,
dzisiaj większy luz (wegańskie lody i domowa, bezglutenowa pizza)




...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 8582 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 74835
Wybaczcie, trochę się naprodukuję:

Mała aktualizacja planu działania.
Ponieważ cały czas mam silny stan zapalny, wysokie przeciwciała i wyniki tarczycy, które są dalekie od ideału zdecydowałam się na zmianę strategii. Na miesiąc zastosuję u siebie protokół AIP i wprowadzę kilka dodatkowych „wspomagaczy”. Po miesiącu sprawdzę wyniki i ewentualną zmianę w samopoczuciu. Postaram się też wrzucić zdjęcia sylwetki przed i po aby zobaczyć czy są jakiekolwiek efekty korzystne dla sylwetki.

CEL
Poprawienie: kondycji układu immunologicznego, samopoczucia, jakości ciała i skóry, wyników tarczycy.

ŚRODKI DO CELU:
1. Wprowadzenie protokołu AIP
Protokół autoimmunologiczny zakłada, że z diety wyeliminować powinniśmy: gluten, produkty mleczne, strączki, warzywa psiankowate (ziemniaki, papryka, pomidor) wszelkie zboża nawet bezglutenowe, orzechy i pestki oraz słodziki i cukier. Dieta wówczas oparta jest głównie na: warzywach korzeniowych ( batat, marchew, seler, burak, pasternak), warzywach zielonych (wszelkie sałaty, kapusty, kalafior, brokuł, szpinak), owocach, tłuszczach zwierzęcych oraz roślinnych ( jedynie oliwa z oliwek, olej kokosowy), mięsie. Z tego powodu, że wyeliminowane są pestki i orzechy oraz rośliny psiankowate, trzeba zwrócić uwagę na przyprawy, ponieważ nie powinniśmy spożywać: kakao, pieprzu, papryki, kardamonu etc. Stosujemy tylko zioła i odrobinę soli. Powodem takich restrykcji jest fakt, iż niektóre składniki pokarmowe reagują krzyżowo z glutenem nadal negatywnie wpływając na jelita. Dlatego jeżeli dieta wykluczająca nabiał i gluten nie przynosi odpowiednich efektów, możemy dietę zaostrzyć do protokołu autoimmunologicznego dalej obserwując swój organizm.




2. Oczyszczenie i uszczelnienie jelit
Pierwsze trzy dni (od jutra) ograniczam się do jedzenia samego rosołu gotowanego na „wiejskim” mięsie oraz suplementowaniu glutaminy (5g 4-5 x dziennie) oraz wiązu czerwonego - rośliny poprawiającej stan układu trawiennego (3 x dziennie).
Przez miesiąc będę jeść jedynie produkty naturalne, zero dodatków do żywności, słodzików, substancji syntetycznych i suplementów.
Z suplementacji zostawiam jedynie: glutaminę, witaminę C oraz magnez.


3. Oczyszczenie wątroby
To w wątrobie przebiega większość procesów przekształcania hormonu T4 na T3. Gdy wątroba jest otłuszczona lub źle pracuje konwersja hormonów nie będzie przebiegać sprawnie.
Pomocne będą:
• dieta: dużo warzyw (sporo surowych), odpowiednia ilość białka, zdrowe tłuszcze
• włączenie soków warzywnych.
• spożywanie dużej ilości produktów bogatych w związki siarkowe: cebula, czosnek, por, dymka.
ograniczona ilość węglowodanów
• włączenie naturalnych ziół i przypraw oczyszczających wątrobę: stawiam na kurkumę i limonen.


4. Zakwaszenie żołądka
Włączam do diety sporą ilość kiszonek, oprócz tego codziennie wypijać będę wodę z octem jabłkowym (rano, na czczo).

5. Zadbanie o ciało
W przypadku osób cierpiących na choroby autoimmunologiczne najmniejsze szczegóły mają znaczenie. U mnie dodatkowo jest problem niedoczynności tarczycy, która przyczynia się do szybszego starzenia komórek, problemów skórnych, wypadania włosów, zatrzymywania wody w organizmie, powstawania cellulitu, itp. Kosmetyki nie są najlepszym rozwiązaniem ponieważ sztuczne substancje i parabeny mogą zaostrzyć stan zapalny. Postaram się intensywnie zadbać o ciało naturalnymi kosmetykami i domowymi metodami. Niektórymi podzielę się w dzienniku, może innym dziewczynom to się przyda.

6. Odpowiedni relaks
Podejrzewam, że istnieje u mnie problem wyczerpanych nadnerczy. Wiele ostatnich lat było dla mnie wyjątkowo stresujących i trudnych. Możliwe, że teraz organizm upomina się o swoje. Postaram się wprowadzić więcej metod relaksacyjnych, zadbać o dobry sen. Postawię na aktywność na świeżym powietrzu i ograniczenie czasu spędzanego przed monitorem. Wprowadzę też regularne masaże, aromaterapię i więcej drobnych przyjemności.

Dziś dotarły do mnie kolejne zapasy, które pozwolę przetrwać najbliższy miesiąc







Zmieniony przez - Hetavel w dniu 2015-08-16 18:08:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 407 Napisanych postów 1571 Wiek 31 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 43500
Plecy wyglądają mega apetycznie , a różnica między pierwsza a ostatnią fotka ogromną . Ujęcia przy stole są cudne , nie mogę się napatrzeć i nie wiem co lepsze , talerze czy to co na talerzu (a mogę prosić o przepis na ziemniaczki ? ) . Podziwiam za wytrwałość i determinację , i trzymam mocno kciuki za ten miesiąc .

"Mówisz, że możesz – to możesz. Mówisz, że nie możesz – to nie możesz. Więc sobie wybierz". Mistrz Zen Seung Sahn

http://www.sfd.pl/DT_nadine_,_pół_roku_str.26-t1075034.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 224 Napisanych postów 8941 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 84012
Het, ciężki czas Cie czeka, ale myślę, ze wyjdzie Ci to na dobre. wspieram mocno, ja lubię takie zdrowotne wyzwania
2

"Optymista to ktoś, kto wie, że zrobienie kroku do tyłu zaraz po tym, jak się zrobiło krok do przodu to nie katastrofa tylko cza-cza."

http://www.sfd.pl/Zrozumieć_kobietę_;_czyli_Female_Phase_Training_by_Ejpi-t1087093.html# 

"Ludzi z nadmiarem teścia sie tylko ogląda"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 25 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1894
trzymam mocno kciuki!
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 6131 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 38046
Het powodzenia, jesteś bardzo wytrwała w dążeniu do celu, ciekawe jaki będzie efekt po miesiącu. A skąd pomysł na ten protokół?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Hashimoto, hiperkortyzolemia a trening

Następny temat

Buty kickboxing