SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

... layla...../ DZIENNIK - POWERLIFTING

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6198

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 216 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 18642
Witam!
Muszę przyznać ,że jestem z wami już bardzo długo. Na tyle długo, że postanowiłam wreszcie wyjśc z ukrycia i jak wy dzielić się tymi małymi sukcesami w walce o upragnioną sylwetke. Czytanie waszych dzienników uświadomiło mi że może on być bardzo pomocny w śledzeniu swoich postępów oraz w lepszej motywacji i samodyscyplinie. Moją redukcję rozpoczęłam rok temu. W czasie wakacji schudłam ok 5 kilo. Wagę do tej pory utrzymałam a nawet po drodze udało mi się jeszcze troche zgubić zbędnego balastu. Jednak od kilku miesięcy mimo wysokiej aktywności fizycznej nie obserwje już tak wielkich zmian. Mam nadzieję ,że dzięki mojemu osobistemu monitoringowi w postaci tego dziennika i waszym cennym sugestiom uda mi się chociaz zbliżyć do mojego ideału ;).


Waga: ~53
Wzrost: ~157cm
Pas: ~71cm
Udo: ~ 54 cm
łydka ~ 34 cm

Suplementacja :
brak.... hmm w ramach pobudzenia przedtreningowego : kawa :D

Trening:
1 siłowy : niestety z treningiem siłowym u mnie bedzie biednie ponieważ w moim mieście jedyna siłownia jest nieczynna a w domu nie posiadam nic co mogłoby chociaż imitować jakiś sprzęt :/
2.areoby : biegi : 5- x w tygodniu biegi ( 45- 1h)
3 x w tygodniu rower po 1h
a6w

Założenia :
1. Redukcja tkanki tłuszczowej.
2. Ujędrnienie i wyrzeźbienie ciała.

Dieta:
Większość z nas wie jak duże znaczenie w tym sporcie ma odpowiednie odżywianie. Nie będę jednak instalowała w kuchni wagi wskazującej mi każdy gram spożywanego pokarmu, nie zamierzam również odmawiać sobie wszystkiego. Największym wyrzeczniem będzie dla mnie wprowadzenie regularnych posiłków 4-5 razy dziennie, kategoryczny zakaz jedzenia słodyczy , unikanie tłustych potraw . Nie będzie to blog w ktorym bede wypisywac skrupulatnych wyliczen co do zjedzonych pokarmów czy też ilości wykonanych brzuszków . W miare moich postępów wprowadzę jakieś modyfikacje, na razie zobaczymy co się bedzie działo ;)

Zmieniony przez - PaulinaPop w dniu 2008-07-04 22:42:40

.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5306 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 24373
Witam, tytuł dziennika super. Będę śledził, powodzenia!!!
...
Napisał(a)
Usunięty przez obliques za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 216 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 18642

.

...
Napisał(a)
Usunięty przez obliques za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 216 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 18642

.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 14164 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 53932
Dobrze jest

Wystarczy opalic sie i glanc

Powodzonka

"Miota nim jak szatan..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 101 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2005
życzę powowdzenia, będę zaglądać
co do diety... uważaj, bo to wciągające jest
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 653 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3774
hejka
Jestem prawie takiego samego wzrostu, waze prawie tyle samo (wieczorem tyle samo), wiec uwazam ze dasz rade

Skoro nie masz silowni, to na Twoim miejscu bym jezdzila na rowerze w trasy raczej gorzyste oraz zainwestowala w hantelki. Mozna na nich wykonac trening CAŁEGO ciala a na poczatek nie sa potrzebne duze obciazenia.

jezeli chodzi o podejscie do diety to Super!!! Ja mam takie samo
wymienilam slodycze na owoce i jest extra

pozdr.

cel => DOSKONAŁOŚĆ
środek => WYTRWAŁOŚĆ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 216 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 18642
Hehe właśnie zauważyłam podobieństwo nicków... Mam nadzieje że nikomu się nie będzie myliło... Masz dużo większy staż tutaj . Hmm waga ,może podobna ale w wyglądzie widać kolosalne różnice... Z hantelkami może i masz racje... będę mmusiała się przejść i trochę porozglądać za nimi bo na samych areobach już nie zdziałam zbyt wiele... Chyba że może jakieś interwaly by pomogły bo już mi idzie straszliwie opornie. Spadku wagi, ani cm nie zanotowałam od 2-miesiecy także coś pewnie należy zmienić...

.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 653 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3774
nawet jak ci spadnie jeszcze waga, to zeby cialko ladnie wygladalo musi cos spod tej skory wystawac i masz do wyboru:
1) resztki podskornego tluszczu (bardzo ładnie sie kalafioruja po scisnieciu)
2) kosci
3) miesnie

I kazdy wybiera to co lubi.

pozdr.

PS. A nick fajny, mi nie przeszkadza ze podobny

cel => DOSKONAŁOŚĆ
środek => WYTRWAŁOŚĆ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 184 Napisanych postów 65575 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188925
Pulina, ale ty masz inny nick, mylic sie nie bedzie, ale szukac pauliny w tytulach sie nie da

Witamy i zapraszamy

Co do rzeczonego zastoju, to jednak bez wyliczen sie nie da, bo nie wiadomo co poprawiac, wyliczenia nie musza oznaczac ciaglego wazenia, na oko, tez dobrze idzie, tylko powinnas wiedziec z czego startujesz.
Popieram Ayla sztangielki i pileczka do domu by sie pytala.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2062 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 14122
w sumie sylwetka dobra mozesz zostawić,ale możesz też zjechać 3-5kg w dół i będzie miodzio :D
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening na rzezbe

Następny temat

Plan do oceny

Fitmeal