SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

źle robię ?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 644

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 264
Witam , ćwiczę już od niecałych 2 lat i zmiany widze dosłownie MINIMALNE i mam pytanie bo może to jest wina tego że źle wykonuje ćwiczenia mam na myśli to.
Jak np. robię klatkę i mam tak :
Wyciskanie na płaskim 12/10/10/10
Wyciskanie leżąc głową w dół 10/10/10/10
Butterfly na maszynie coś ala rozpiętki 10/10/10/10
to robię zawsze tak , że wpierw 12 powtórzeń wic. na płaskim później 10 powtórzeń głową w dół i później 10 powtórzeń butterfly , i tak robię 1 serię każdego ćwiczenia na raz i tak w kółko ale jeszcze po tym mam tam ok. 3 ćwiczeń na triceps to jest tak że robie po jednej seri z każdego ćwiczenia na klate, ćwiczenie po ćwiczeniu później po klatce odrazu triceps i się wracam. Takie kółko. I to jest dobre ?? O ile ktoś zrozumiał oco mi chodzi. Bo słyszałem że niektórzy robią tak że :
Wyciskanie na płaskim 12/10/10/10
Wyciskanie leżąc głową w dół 10/10/10/10
Butterfly na maszynie coś ala rozpiętki 10/10/10/10
To robią te 4 serie od razu pierwszego ćwiczenia ale z przerwami, później wszystkie serie kolejnego ćwiczenia. Tak będzie lepiej czy tak jak ja robię ?? Czy też może robić tak że wpierw robie po mojemu klatke samą a jak ją skończe to tak samo trica ? Jak ktoś zrozumiał to proszę o odpowiedź... sorry że tak napisałem ale sam nie wiem jak to napisać ;]
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 42 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 742