SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

średnio-zaawansowany trening siłowy na wszystkie partie co i jak??

temat działu:

Aktualności - Sporty Siłowe

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5531

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2414 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10933
Jak ty zrobiłeś ten plan to jesteś gość. Zajrzyj post wyżej.

Cóż Mam Napisać, Że Jestem Bardzo Silny, Nie Dopiero Do Tego Dążę.....

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 81 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 391
Dzień 1 i 3 (klatka piersiowa+biceps+triceps)
- wyciskanie sztangi leżąc na ławce poziomej (6,5,4,3)
- wyciskanie sztangi na ławce skośnej głową w górę (6,5,4,3)
- rozpiętki leżąc w ławce skośnej (8,8,8)[na skośie ponieważ mojej klatce trochę gęstości brakuje w górnej części... nie wiem czy to dobre posuniecie]
- uginanie ramion ze sztangą stojąc (8,8,8)
- uginanie ramion ze sztangielką w podporze o kolano (8,8,8)
- prostowanie ramion ze ściąganiem ciężaru z wyciągu górnego (8,8,8)
- pompki w podporze tyłem z obciążeniem(8,8,8)

Dzień 2 i 4 (plecy + kaptury+nogi+barki)
- wiosłowanie sztangą w opadzie (8,8,8)
- ściąganie drążka z wyciągu górnego w siadzie, średnim uchwytem do szyi (nachwyt) (8,8,8)
- podciąganie sztangi wzdłuż tułowia (8,8,8)
- martwy ciąg (6,5,4,3)
- przysiady ze sztangą na barkach (6,5,4,3)
- wyciskanie sztangi zza karku (6,5,4,3)
- unoszenie sztangielek w opadzie (8,8,8)
- unoszenie sztangielek na boki (8,8,8)

I co myslicie??

Chcesz pomoc? Dowiedziec sie czegos? A moze wymienic doswiadczenia?

Jezeli zadne z powyzszych to nie marnuj ani mojego ani swojego czasu na odpowiedz panie "znawco"

Pozdrawiam Hejterów

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
W Z O R EK Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1911 Napisanych postów 17003 Wiek 54 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 271534
Jeśli lubisz się katować dużą ilością ćwiczeń,to zostaw tak jak napisałeś na samym początku zmniejszając tylko ilości powtórzeń w podstawowych ćwiczeniach.A pomocnicze zostaw tak jak było dotychczas.Jedyną rzeczą która cię może spotkać,to przetrenowanie.

Zaglądnij do tematu w moim podpisie,tam jest mój trening typowo pod klatkę ale możesz według tego schematu robić wszystko.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 81 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 391
czyli jednak lepiej bedzie ćwiczyc jedną partię mięśni raz w tygodniu?? jak we wczesniejszym treningu na mase ale zredukowac ilosc powtorzen... ale slyszalem ze nie powinno sie robić za duzo ćwiczeń w treningu na siłe... myslalem ze 2 lub 3 to max...

Chcesz pomoc? Dowiedziec sie czegos? A moze wymienic doswiadczenia?

Jezeli zadne z powyzszych to nie marnuj ani mojego ani swojego czasu na odpowiedz panie "znawco"

Pozdrawiam Hejterów

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Moj wynik trójbój silowy

Następny temat

Zobacie to ważna sprawa

Whey vit