SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

łączenie...

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1682

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 162 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1180
yo pytam w imieniu kumpla który chce zrobic mega doładowanie na mase i połączyc hmb z kreatyna z ZMA i tribulusem i w zwiazku z tym ma pytanie czy nie zacznie swiecic albo mu pikawa nie wysiądzie or somethink (ja tylko krete jadłem no to mu raczej ni c nie poradze) kumpel ma 21 lat cwiczy 2 lata twierdzi ze jest zupełnie zdrowy (na głowe to chyba juz nie)

Nie jest źle czuć sie dobrze.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6676
bedzie zyl

JANUS - w mitologii bóg o dwóch twarzach, jedna zwrócona w przeszłość, druga w przyszłość...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 594 Napisanych postów 23110 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 106485
łączenie....ciekawy temat

halo halo tu mayonez do janusa...trwa łączenie...hehe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6676

JANUS - w mitologii bóg o dwóch twarzach, jedna zwrócona w przeszłość, druga w przyszłość...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 162 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1180
eheh chodziło mi raczej o porade czy takie poł.coś da,czy lepiej krete z hmb a poźniej tribulusa z ZMA?

Nie jest źle czuć sie dobrze.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6676
ja bym to rozdzielil w pierwszym cyklu kretka z hmb(tu musisz sie troche wybulic na wiecej hmb - ok 400kapsulek branych przez dlugi czas daje pozadny efekt) lub z glutamina i bialkiem serwatkowym a w drugim cyklu wrzucic zma i tt ale to jest indywidualna sprawa zrobisz jak bedziesz chcial

JANUS - w mitologii bóg o dwóch twarzach, jedna zwrócona w przeszłość, druga w przyszłość...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 594 Napisanych postów 23110 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 106485
no Janus tak brał i zobacz na avatarze jak wyglada
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6676
nie czaje aluzji damixxx jesli zle rozpisalem to po prostu mnie popraw

JANUS - w mitologii bóg o dwóch twarzach, jedna zwrócona w przeszłość, druga w przyszłość...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 3951 Wiek 38 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 62148
ja ******le może łączyć jak najbardziej!!!!!!!!!

wczorajdziś*(LOUD)*jutropojutrze

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 594 Napisanych postów 23110 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 106485
a czy ja napisałem,ze źle?
chyba kazdy by chciał tak wygladac jak ten koles na twoim avatarze

pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6676
spoko damixxx respect

JANUS - w mitologii bóg o dwóch twarzach, jedna zwrócona w przeszłość, druga w przyszłość...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Box A Siłownia

Następny temat

kreatyna + tauryna + zma

Dzem