SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Łzawiące oczy

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 8089

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 268
Witam!Mam problem z oczami,bardzo mi łzawia czy to ciepło czy zimno,non stop mi lecą lzy,od pewnego czasu tez osłabł mi wzrok moze nie az ta bardzo ale wiekszosc rzeczy które do tej pory widziałem zaczynają sie zlewac,mam tak jak by światło wstret,pod wpływem światła zaczynam słabo widziec i strasznie mnie to drażni.wiem ze jezeli nie pójde do lekarza to tak naprawde nie bedzie wiadomo o co chodzi ale prosze o odpowiedz co to moze sie dziac,moze jaka alergia sam nie wiem.do wiadomosci mam 16 lat i 189 cm wzrostu jezeli to pomoze dziex.

Dawid;)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 499 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4365
mniej kompa, albo moze od wiatru
kiedys tak mialem ze mi wiało ostro w oczy na drugi dzien straszniemnie bolały , nie moglem na monitorpatezec
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16242 Napisanych postów 64833 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 550099
Niech zbada Cię okulista.
Może zaczynają się problemy ze wzrokiem.

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 222
ja to bym najpierw kilka dni postosowała starazolin, który na takie stany jak wiatr, jaskrawe światło słoneczne itp pomaga. jak nie przejdzie to do lekarza :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1571
Mozesz miec jakies zaburzenia w filmie lzowym i wtedy polecalbym preparaty sztucznych lez typu visine, mozesz tez miec poczatki krotkowzrocznosci/ jesli np. mruzysz oczy przy patrzeniu w dal/. Jak czytasz lub uzywasz kompa w ceimnym pomnieszczeniu to miej zawsze drugie zdrodlo swiatla poza monitorem czy jedna lampka. Zeby nie bylo sytuacji kiedy siedzisz w ciemnym pokoju i gapisz sie w jasny monitor to meczy Twoje oczy.

the adrenalin is what keeps you alive

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 23
visine to nie są sztuczne łzy!!! To krople zwężające naczynia krwionośne w oku, jak nasz starazolin. sztuczne łzy tylk nawilżają oko, a te kroplelki też redukują zaczerwienienie!!! ..czyli...są lepsze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1571
Visine zawieraja chlorowodorek tetrazoliny. Nie wymadrzaj sie :P jesli nie masz pewnosci ;]Moj blad tez bo sztuczne lzy to np. poliwidon kup sobie to... Visine to tylko doraznie jak masz stan zapalny a ze nie wiadomo czy masz lepiej ten poliwidon

the adrenalin is what keeps you alive

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 181 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 826
ja mam to samo co autor tematu!!
teraz wlasnie siedze w ciemnym pokoju przy monitorze!!
jak ogladam TV to mi sie zlewaja napisy jak sa male !!
i wogole tez mi lzawia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 23
dobra dobra! Już się nie wymądrzam!;D hehe. no tak. Tak mi się wydaje i podtrzymuje opinie. Nie wiem z czego sie składaja, ale wiem jak działają..z autopsji też.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 222
murzin83, ani visine ani starazolin nie są na zapalenie. są na podrażnienie, przekrwienie, nadmierne łzawienie, pieczenie, swędzenie ale przy poważniejszych stanach jak już jest zapalenie, to wtedy trzeba iść do lekarza. a ponieważ czasami trudno odróżnić zapalenie od takich objawów, to warto najpierw parę dni stosować starazolin i dopiero jeżeli nie przejdzie, to do okulisty. zresztą i tak zanim się dostanie człowiek państwowo do lekarza, to może trochę minąć ;P
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

skrecony staw kolanowy

Następny temat

Co radzicie ??? ( Gino/Lipo )

Fruzelina