SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ładna kobieca sylwetka. trening.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4331

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10891 Napisanych postów 49867 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Cześć.
Moja mama poprosiła mnie, żebym ułożył jej jakiś plan na ładną sylwetkę. Nie za bardzo wiem jak się do tego zabrać, bo sam ćwiczę na masę i tylko takie plany umiem ułożyć ;))
ale do rzeczy.. mama chce mieć:
1. płaski, ładny brzuszek
2. Szczupłe uda + mogą być łydki( nie wiem jak to ująć - nie ma grubych ud, ale chce mieć je takie bardziej hmm.. ładne w wyglądzie oo ;])
3. jakieś ćwiczenia na barki - bo ma takie opadające i mi się to tez nie podoba.


Mama ma 40 lat, waży ok. 60kg, ma 174cm.
Chodzi o domowe sposoby z wykorzystaniem hantli, gumy do fitnessu itp.

Na brzuch proponowałem mamie szóstkę Weidera, a na uda i barki nie wiem co.

Proszę o pomoc, pozdrawiam Sinkos.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1264 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 37668
Na pewno chcesz, żebby Ci ktoś ułożył trening i diete? na co Ci nowy tata :d
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10891 Napisanych postów 49867 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
chce sam trening ;pp bo mama jest chuda, ale jej mięśnie są takie mało elastyczne ;p i chce trochę je pod szlifować ;p a nie robić z mamy tatę hehe ;d

a trening... ja wiem bardziej mi chodzi jakie ćwiczenia na brzuch, jakie na uda, a jakie na barki chodzi o fitness a nie o typowo siłowe ćwiczeni ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5
trenuje fitnees wie sadze ze Ci pomoge;) na brzuch masz racje 6 Weidera jest nalepszym rozwiazaniem.na uda:
->niech Mama polozy sie bokiem na podlodze nogi proste.
*prawa noga napieta i wyprostowana w gore ok 10 razy
*lewa to samo.niech mamusia zrobi takie 2 serie.
->przysiady!!najlatwiejsze cwiczenie.tez ok 10.15 razy.
->masz tasme do cwiczen?niech mama usiadzie wygodnie na fotelu zwiaze nogi ta guma miedzy udami a kolanami i proboje nogi odciagac od siebie.tez ok 10 razy
Łydki;
-> mamusia musi stac wyprostowana wciagniety brzuszek i piers do przodu;p ok 20razy niech Mama stanie na palcach..taki step up.wazne jest to ze jesli mama jest juz na tych palcach to jak schodzi na dol niech sie postara nie dotykac pietami ziemi..all time na paluszkach.bardzo dobre cwiczenie.
->na wysmuklenie lydek polecam rozciagnie. Mama siedzie na podlodze z wyprostowanymi nogami i plecami.niech sie chwyci za palce i od stop i przyciaga je do siebie.jak narazie to wystarczy.jesli chcesz wiecej cwiczen aerobowych dla mamy to pisz 5400785
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 41
a mogłabyś podac jakies cwiczenia na pośladki??:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5
na posladki z pewnoscia najlepszym rozwiazaniem bedzie jazda na rolkach i rowerze..jesli nie masz tego sprzetu...-stan wyprostowana i napinaj posladki tak ok 20 razy dziennie..klasyczne przysiady tylko pamietaj ze czasie kucania musisz wypinac pupe do tylu.poloz sie bokiem i rob nozyce..jest duzo takich cwiczen..
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

WIELKIE ROZSTĘPY :(

Następny temat

szkola

Shaker