SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Łączenie diety i odżywek Kreatyna+HMB+Gainer

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1753

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8898 Napisanych postów 152312 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1199337
gainer po treningu jest nawet bardzo dobrym rozwiazaniem i odpowiednim miejscem na tego typu preparaty osobiscie pije teraz CWS-a od SFD
http://www.sfd.pl/sklep/VitaFitSFD_Complete_Workout_Support-opis26691.html 
dla mnie hit
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 137
Dzięki wszystkim za rady. Serio :)

Dokupiłem polecane proteinki: http://www.sfd.pl/sklep/VitaFitSFD_SFD_Wpc_protein_plus-opis3653.html 
A przy okazji kreatynę: http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_Creatine_Mega_Caps_ _3x_Twister_shake-opis26759.html
oraz shaker, bo jakoś trzeba to mieszać (promocyjny za 6zł nie wchodził niestety, choć był niby dostępny): http://www.sfd.pl/sklep/Trec_Shaker_zakręcany-opis666.html

Po lekturze i konsultacji ze sceptyczna wobec wszelkich suplmentów znajomą biotechnolog-farmaceutką plan przyjmowania jest następujący:

Dni treningowe

rano: HMB*1, Kreatyna*4, białko do posiłku (30g)
przed treningiem: HMB
po treningu: Mass XL 75-100g, kreatyna*4, białko (30g)
na noc: HMB*1

Dni nietreningowe

rano: Kreatyna*4, białko 30g (?)
dzień: HMB
na noc: tylko dobranocka :E

Jest w miarę ok? Oczywiście w między czasie poczytałem o diecie i mam zamiar ją wyprostować :)

O HMB doczytałem, że dla początkujących może być ok. Sprzedać nie mam komu, a nawet jeśli na sylwetkę nie wpłynie to ma działanie prozdrowotne ogólnie :) Już nie nawracajcie na zwątpienie w HMB, bo nawet efekt placebo odpadnie ;)

Teraz nie mogę doczekać się kolejnych treningów. Wiem, że trzeba być cierpliwym, ale kiedy mogą być widoczne pierwsze skutki suplementacji?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 13475 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 83559
Dni treningowe

rano: HMB*1, Kreatyna*4, białko do posiłku (30g) - jak śniadanie będzie ubogie w białko to ok, natomiast jeśli będzie "normalne" to białko zbędne
przed treningiem: HMB - ok
po treningu: Mass XL 75-100g, kreatyna*4, białko (30g) - ok
na noc: HMB*1 - ok

Dni nietreningowe

rano: Kreatyna*4, białko 30g (?) - z białkiem jw
dzień: HMB - ok
na noc: tylko dobranocka :E
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 137
Dzięki za błyskawiczną odpowiedź:)

Jak najchętniej zastosuję się do uwagi do białka rano, zdecydowanie wolę zjeść kurczaczka, twaróg lub tuńczyka niż popijać szejki :)

Zmieniony przez - jahheb w dniu 2011-09-18 23:51:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8898 Napisanych postów 152312 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1199337
z rana jakis omlecik na slodko jak talala pasuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 137
Hehe, przepisy, to jeden z pierwszych działów, do których zajrzałem ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 734 Napisanych postów 34664 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 254640
no jasne

lub jakaś dobra jajecznica na szyneczce
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co najlepsze :D

Następny temat

Mono + Hemo Rage + Mass up

FAME