SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Łączenie ćwiczeń z ciężarami z kalisteniką

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 79

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 19 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 253
Witam chciałbym jak w temacie połączyć ćwiczenia z ciężarami z kalisteniką.
Moim głownym celem jest masa mięśniowa oraz nauka niektórych ćwiczeń kalistenicznych.
I moje pytanie do was jak to najlepiej zrobić ?
Czy ćwiczenia 2 razy w tygodniu danej parti mieśniowej na przykład raz na siłowni(trening z cięzarami) raz na placu do kalisteniki to dobry pomysł ?
Czy lepiej to inaczej połączyć ?
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 9706 Napisanych postów 114638 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1371025
Mozesz tak połączyć np 2 siłowe i 2 kalisteniczne.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 48 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2224
Połączenie to świetny pomysł. Różnorodność, zmiana otoczenia, frajda z aktywności.
Łączenie ćwiczeń siłowych i kalistenicznych na jednej sesji treningowej jest dobrym pomysłem zwłąszcza jeśli byś ćwiczył tylko na siłowni. Jednak jeśli rozumiem to będziesz ćwiczyć siłka albo plac. Uwzględnij pewne kompromisy.
Większość elementów w kalistenice jest wielostawowych. Przykładowo, robienie ciężkich martwych ciągów, wymaga regeneracji. Te mięśnie będą potrzebne np. w wadze przodem albo planche. Przegniesz utrudni to treningi na kilka dni.
Zrobisz jednego dnia dużo Muscle Upów to następnego odczujesz to w wyciskaniu leżąc itd.
Uwzględnij regeneracje przy takich treningach.

To co jeszcze zauważyłem a może Ci się przydać.
Ćwiczenia siłowe zmniejszają dynamikę.
Dbaj o nadgarski, łokcie. Rozciągania, dobra rozgrzewka.
Siła:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 19 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 253
Dzięki wielkie za opinie i za sugestie
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na redukcję do oceny