SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

ćwiczenia na dolne partie brzucha DLA KOBIET

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3424

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez Koniu151 z działu Odchudzanie. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 38


Czy ktoś z Was jest w stanie pomóc?
mam problem z dolną partią brzucha. Otóż nie wiem, jakie powinnam wykonywać ćwiczenia i jak je wykonywać, by były skuteczne. Chcę zredukować tkankę tłuszczową z dolnej partii brzucha.
Robię brzuszki wieczorem seriami 6 x 30, raz na jakiś czas wychodzę pobiegać na 25 minut i kręcę hula-hopem 25 minut dziennie. Nie wiem, jakie ćwiczenia są najkorzystniejsze. Chcę się pozbyć tego 'czegoś' na moim brzuchu. Proszę o pomoc

Płeć: Kobieta

Wiek: 18

Waga: 57

Wzrost: 169

Obwód klatki: mało istotne

Obwód ramienia: j/w

Obwód talii: 69

Obwód uda: 52

Obwód łydki: 35

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: nie wiem

Aktywność w ciągu dnia: dużo chodzę w ciągu dnia, często zdarza mi się biec na autobus, wyprowadzam psa

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: 25 minut w ciągu dnia kręcenie hula-hopem
codziennie wieczorem brzuszki seriami 6 x 30, raz na jakiś czas wyjdę pobiegać, ale to mniej regularnie


Odżywianie: Dieta 1000 kcal, około 2l wody dziennie, jem przeróżne kolorowe warzywa, gotowane oczywiście, do tego białe mięso, również gotowane, pieczone ryby, owoce, duuużo nabiału: serki wiejskie, jogurty o niskiej zawartości tłuszczu. Wyeliminowałam węglowodany, nie jadam pieczywa, a w szczególności unikam białego. Dieta sprawia mi przyjemność, wszystko co wypisałam baaardzo lubię.
nie cierpię grzybów i szpinaku.


Cel: poprawa estetyki i proporcji

Ograniczenia żywieniowe: nie ma

Stan zdrowia: astma oskrzelowa w stanie zaleczonym, wszystko jest pod kontrolą, całkowitą, na szczęście nie przytyłam od sterydów

Preferowane formy aktywności fizycznej: wieczorne ćwiczenia, bo jestem w domu dopiero od 21:30, gdy wracam ze szkoły

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: nie było

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: ewentualnie, ale niekoniecznie

Stosowane wcześniej diety: 1000 kcal

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 5688 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 34046
Po pierwsze to dieta - nie schudniesz na 1000kcl, wrecz przeciwnie zaczniesz nabierać zbędnego fatu. Nabiał może Cie zgubić, również.
Po drugie - nie da się schudnąć tylko z jednej partii ciała Chudnie się ze wszystkiego.

Jeśli jesteś gotowa i chętna na prowadzenie własnego dziennika treningowo-dietetycznego to zapraszam do działu ladies -> http://www.sfd.pl/Ladies_SFD-f403.html

Edit: Jesteś w Ladies, Koniu - dziękuję.

WIĘC!!!

1. Przeczytaj koncepcję i regulamin działu http://www.sfd.pl/Koncepcja_i_regulamin_działu-t666947.html
2. Pokaż nam co jesz - www.dzienniki.sfd.pl; www.dietetyk.sfd.pl
3. Rozpisz swój obecny trening
4. Pokaż jak wyglądasz
5. Czekając na sugestie poczytaj co jedzą Ladies http://www.sfd.pl/[art]_Co_jedzą_Ladies_SFD_-t752315.html



Zmieniony przez - zouzelina w dniu 2011-08-04 07:51:36

z Mayą http://www.sfd.pl/-t767671.html

Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego
Zwycięzcy to przegrani, którzy powstali i spróbowali o jeden raz więcej ..

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Bulinka_86/ redukcja i trening siłowy

Następny temat

Pytanie do Pań w kwestii pewnej Pani