SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ćwiczenia żle wplywajace na kregoslup czyli na wzrost

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2235

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 490
witam mam taki problem bo chce teraz zaczac robic trening dla ektomorfikow ale jest tu szczegolny nacisk na martwy i przysiady, a slyszalem ze martwy ma zly wplyw na wzrost a moze jednak to nieprawda
mam 17 lat i 172cm wzrostu a chcilbym jeszcze troche urosnac, moze podpowiecie mi ktore ćwiczenia maja zły wplyw na wzrost, a moze niema takich tylko wystarczy robic je dobra technika?
pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 2495 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 22989
Nie ma takich. Jeżeli będziesz rozsądnie dobierał ciężar i ćwiczył prawidłową techniką to nie będziesz miał żadnych kłopotów z kręgosłupem, a wręcz odwrotnie.

Zmieniony przez - MisieXL w dniu 2006-12-10 16:57:58

Good ol' chicken!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 572
Moim zdaniem martwy ciąg najbardziej obciaza kregoslup( w dodatku żle wykonany)ale czy wpływa na wzrost to pośrednio napewno tak samo jak inne ćwiczenia z wiekszym obciążeniem. A jeśl chcesz podrosnąć to słyszalem, że pływanie pomaga "wycisnąć" te pare centymetrów no i zwisanie na drążku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 73 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1300
"pływanie pomaga "wycisnąć" te pare centymetrów"

niech leci w kosmos, dołoży do tego kolejne pare centymetrów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 717 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12479
stopniowe zwiekszanie ciezaru i przyzwyczajanie miesni i koscca do obciazeń pomoze zachowac zdrowe :) oczywiscie jak czlowiek pójdzie na silownie i juz na 1 treningu zacznie machac ciezarami na maksa, ile tylko wlezie na sztange to mu to bokiem wyjdzie : )ale tu nie tylko kregoslup dostanie w pupę ale i uklad naczyniowy :)

jesli cwiczysz z glowa to nie masz sie co martwić :) niektózy rechabilitanci nawet zalecaja cwiczenia obciazajace kregoslup w celu zwiekszenie sily miecsni go otaczajacych i ogólnej sily organizmu ... ale jak powiedzialem wszystk ostopniowo a nie na hura :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 41 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 557
a co ma wspólnego przy wysiłu układ naczyniowy sorry za takie pytanie ale od niedawna to wszystko wertuje i czytam oraz ćwicze i pytam sie o wszystko co niewiem czy mógłbyś rozwinąć ta myśl szerzej z góry wielki dziękia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 212 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 13439
Ja od kad zaczalem cwiczyc uroslem sporo.Bylem mlody i glupi i cwiczylem 6 razy w tygodniu i uroslem.....treningi po 2h :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Marian.B. ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 8350 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 51407
Jak masz 17 lat, to już za bardzo nie urośniesz - jeszcze 2-5 cm.
Nie można obciążać kręgola przede wszystkim w pionie. Nie rób wuciskania na barki, przysiadow ze sztangą, martwy tez bym odradzał. Po treningu postaraj się poswięcic chwilę na rozciąganie i zwis swobodny na drążku

Sogów nie odbijam, jak podobała Ci się moja wypowiedź, to wejdź na www.pajacyk.pl !

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Bol w pachwinie..POMOCY!!

Następny temat

obojczyk

Wheya