SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ćwiczę, ćwiczę i nic !!!:(

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 4757

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50415 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Witka. Mam mały problem a raczej ogromny :) ćwiczę od pazdziernika 2002. Gdy zaczynałem ćwiczyć warzyłem 59, teraz jest marzec a ja waze tylko 61:(. Mam 185 cm wzrostu, 17 lat i ćwiczę 3 razy w tygodiu. Zadnych sterydow nie biore, jedynie odrzywke - TOPMAS. Sylwetka sie kształtuje ale masa nie ta, tylko 2 kg przytylem w ciagu 5 miesiecy ?? Kurde pomuzcie co jest nie tak ? czmu nie tyje ??:(
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50415 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Ale namieszales Kilop, ja bym radzil wykonywac klasycznie 3s po 8-9p. Ale polecam krotsze przerwy - max 1 min. Sam tak cwiczylem(probowalem inaczej) i bylo najlepiej.
Weidera na supermase i sile cwiczylem ale z braku czasu robilem 3s po 6p. Jest bardzo dobry( naprawde polecam) ale radze robic po 4s, cos tak czuje ze tak byloby najlepiej.
Swoja droga popacz na plan Weidera ktory napisales, od razu widac ze to konkretny program a nie jakies badziewie. Jak bym mial np. wykonywac po 5cw. na treningu to by mi sie wogole nie chcialo isc na silownie( zreszta co: 30min i do domu?). Chcemy chyba budowac mase a nie "poprawiac ogolna sylwetke".
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50415 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Podstawa przyrostu masy jest odpowiednia dieta - informacje na ten temat masz w odzywianiu. Z drugiej strony trening, musisz pamietac zeby nie olewac treningow i jak ciwczysz to z calym sercem. Po trzecie regeneracja, jesli nie zapewnisz tego swoim miesniom, nie beda rosly. No po czwarte nawet nie wachaj alkoholu (1 piwko na miesiasac ci mniej wiecej wolno). Aha i jabym zmienil odzywke na cos bardziej "gainerowego" (chociaz na tym to juz sie zupelnie nie znam)

"Łatwo zrobić krzydę, trudniej to naprawić"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 114 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 4472
a tak w ogóle to napisałbyś jakim treningiem ćwiczysz

Sam wiesz jak jest

Sam wiesz jak jest

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 287 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 5598
Rozpisz tutaj swoj dotychczaaowy trening i napisz jak u ciebie z dieta??



"Tak to bywa: jednemu serce pęka, drugiemu prezerwatywa"

OSCAR

"Tak to bywa: jednemu serce pęka, drugiemu prezerwatywa"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 299 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 5335
Pamietaj ze dobra dieta o 65% sukcesu. Miesnie rosna jak odpoczywaja a nie jak je "katujesz". Na poczatku lepiej zapomnij o odzywkach bo narazie z sama dieta bedziesz mial satysfakcjonujace przyrosty.Napisz cos wiecej o sobie a przede wszystkim swoj dotychczasowy plan.

https://bundles.sfd.pl/../../buziaki/31.gif[/img]SFD RULEZZZZZZZZSFD RULEZZZZZZZZSFD RULEZZZZZZZZ[img]../../buziaki/31.gif" alt="" />

SFD RULEZZZZZZZZ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 287 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 16009
1 Dieta(dział odżywianie)
2 trening(atlas,trening)
3 odpoczynek

Musisz ustalic cel!!!
masa? rzeżba? zdobycie szybkości?? itp.
Tu na forum masz wszystko!!!!!!!!!!!

"Z wielką mocą przychodzi wielka odpowiedzialność"

"Z wielką mocą przychodzi wielka odpowiedzialność" :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50415 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
wiec tak , o to moj plan treningowy:
PONIEDZIALEK:
Klata/plecy
-wycyskanie na plaskiej 4 serie po 10
-wyciskanie na skośnej 4 serie po 10
-lezenie na ławce plecami do góry i podciaganie sztangi (plecY)4 serie po 10
-podciaganie jedno racz sztangielek, opierajac sie o ławke (plecy)
no i w medzy czasie pomki daję
ŚRODA
biceps/triceps
-uginanie ramion z hantelka stojac 4 serie po 10 (biceps)
-widełki 4 serie po 8
-uginanie ramion ze sztanga stojac 4 serie po 10(biceps)
-uginanie rąk w łokciach siedzac z tależem 4 serie po 8 (triceps)
PIATEK
bary/brzuch
-wyciskanie z zakarku siedzac 4 serie po 10
-wyciskanie z przed glowy 4 serie po 10
-podnoszenie sztangi do brody stojac 4 serie po 8
-podnoszenie hantelek stojac prostopadle do ramion (nie wiem czy skumaliscie o co chodzi
-brzuszki to upadlego

nie wiem, wiekszosci cwiczen pewnie nei zrozumieliscie :P ale mam nadzieje ze jest inaczej. Ten trening robie od pazdziernika 2002 majac w silowni tylko 2 ławki, 3 gryfy 110 kg nakładu, i widełki w ścianie.
OD tego tygodnaio do tego co mam doszly 2 atlasy a pora moich cwiczen sie zmini. Bede mogl cwiczyc : WTOREK, CZWARTEK, SOBOTA po 2h, imponujace jest to ze mam dwa atlasy i bede mogl robic wiecej roznych cwiczec. Jezeli ktos moze nich napsize jakei cwiczenia w jaki dzien roibc i na co itd. itp.
DIETA
Jezeli chodzi o diete to ... hmm. Do szkoly mam daleko wstaje bardzo wczesnie wiec na sniadania nie jadam zbyt tresciwego - płatki owsiane z mlekiem. Następnie w szkole zjadam jakeis tam kanapki + wypijam 2 kubusie :) Przychodze do domu to jem obiad sa to najczesciej ziemniaki, makaron a w weekend staram sie jak moge to robie sobie ryz. Mieso to najczesciej kurczak, schabowy, mielone do tego + zazwyczaj ajkas surowka lub ogorki konserwowe. Na kolacje to roznie, jajecznica, parowki z serem odgzewane w mikroweli albo cos innego. Jem troche slodyczy miedzy posilkami, nie wiem czy to dobze czy zle. Rowniez pije jogurty. A przed treningiem zazwyczaj zjadam jajecznice albo duzy jogurt bo poprostu nie mam innego pomyslu na jakis dobry posilek przed treningiem. Rano jeszcze pije odzywke TOPMAS, po obiedzie i przed treningiem a i przed snem.
Nie pije, nie pale, nie cpam, nie jaram, jestem bez nalogow.
hmm to chyba na tyle :) Jezeli komus kto sie zna chcialo by sie napsiac mi mniej wiecej co jesc, jakie cwiczenia robic na czym ile tego i na co one sa, to naprawde z gory wielkei dzieki pniewaz bardzo mi na tym zalezy :(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 299 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 5335
Zrob sobie teraz 3 tyg. ACT ze stala liczba obwodow 3 (jako regeneracja ). A pozniej przyjdzie pora na konkretny plan masowy
1.Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch),
2.Prostowanie nóg na maszynie w siadzie-(czworogłowe ud),
3.Uginanie nóg w leżeniu przodem na maszynie-(dwugłowe ud),
4.Wyciskanie sztangielek w leżeniu na skośnej ławce-(klatka),
5.Unoszenie sztangielek bokiem w górę w staniu-(naramienne),
6.Wyciskanie sztangi zza karku w siadzie-(naramienne),
7.Podciąganie drążka wyciągu do klatki w siadzie-(najszersze grzbietu),
8.Martwy ciąg na prostych nogach sztangą położoną na podwyższeniu-(proste grzbietu),
9.Naprzemianstronne uginanie ramion ze sztangielkami w siadzie na skośnej ławce-(bicepsy),
10.Pompki na poręczach-(tricepsy),
11.Uginanie i prostowanie nadgarstków ze sztangą w siadzie-(przedramiona),
12.Wspięcia na palce z obciążeniem na barkach-(łydki)
Przeczytaj sobie ten post https://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=18564&forum_id=8&Topic_Title=&forum_title=Trening

I moze jeszcze atlas cwiczem http://www.kulturystyka.pl/atlas

https://bundles.sfd.pl/../../buziaki/31.gif[/img]SFD RULEZZZZZZZZSFD RULEZZZZZZZZSFD RULEZZZZZZZZ[img]../../buziaki/31.gif" alt="" />

SFD RULEZZZZZZZZ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 287 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 5598
Zle polaczenie, za malo cwiczen na klate i plecy, gdzie nogi??



"Tak to bywa: jednemu serce pęka, drugiemu prezerwatywa"

OSCAR

"Tak to bywa: jednemu serce pęka, drugiemu prezerwatywa"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50415 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
z nogmai niema problemu, gram co drugo dzien na sali w pilke nozna a jak sie ociepli to sie przenosze na dwor z kumplami, duzo biegam. Konczy mi sie odrzywka TOPMAS i bede kupowal nastepny kilogram zapewne. jezeli nie mam kupowac TOPMASSA to co wtedy ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 287 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 16009
kup sobie jakiegoś gainera
80(60)wegla reszta bialka polecam massGain hi-teca
top mass dobry, ale nie te proporcje
potrzeba ci ww
co do planu lekkiezmiany by sie przydały

"Z wielką mocą przychodzi wielka odpowiedzialność"

"Z wielką mocą przychodzi wielka odpowiedzialność" :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak klatka w domu ????

Następny temat

Ile na przysiad????(17i 18latkowie)

nutloveb