SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 61605

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 6131
Czyli ten trening już nie jest ok? https://www.sfd.pl/post-p11873126.html
Wzrost 178cm
Waga 79 kg
Mógłbyś mi rozpisać coś sensownego w takim razie na wyskok? Wyskok potrzebny do gry w siatkówkę, więc w większości z obu nóg. Treningi w siatkę mam dwa razy w tygodniu: poniedziałki i czwartki.
Od listopada zacząłem ćwiczyć w domu siłowo (nastawiony jestem na redukcję, chociaż ostatnio trochę mniej przykładam się do liczenia kalorii. W listopadzie ważyłem 84kg) planem z tematu https://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html (w nawiasie jakie w tym momencie ciężary zakładam):
Trening 3x w tygodniu: środa, piątek, niedziela
Przysiad ze sztangą na plecach (70kg 5serii/12powtórzeń)
Wyciskanie sztangi leżąc (50kg/6p, 50kg/7p, 50kg/8p, 50kg/10p, 50kg/12p)
Martwy ciąg (67,5kg 5s/12p)
Podciąganie na drążku - szeroki chwyt (3, 3, 4, 4, 4)

Co drugi trening przeplatam brzuch - unoszenie nóg na drążku z wzniosami na palcach ze sztangą (w tym momencie 95kg 5s/8p)

No i od tygodnia zacząłem ten trening co wkleiłem w pierwszym zdaniu. Więc co trening zawsze wyciskanie na prostej + podciąganie na drążku. A poza tym ćwiczenia z treningu co wkleiłem.

Ćwiczę w domu i mam dostępną ławeczkę + ruchome stojaki na sztangę, sztangę prostą (oczywiście z obciążeniem), sztangę lekko łamaną, hantelki i drążek z 3 rodzajami uchwytów




Zmieniony przez - tgrzebien w dniu 2019-02-12 12:33:28

Zmieniony przez - tgrzebien w dniu 2019-02-12 12:34:39

Zmieniony przez - tgrzebien w dniu 2019-02-12 13:41:07
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pływanie kraulem - problem z oddychaniem

Następny temat

Jakie studia na trenera albo prezesa klubu sportowego