SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 69056

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 94 Napisanych postów 1357 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 22874
krzych nie sadzisz ze to wina slabych dwojek ? ogolnie moj dwuglowy jest plaski. jak go ewzmocnic?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10838 Napisanych postów 48993 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Najlepiej martwym ciągiem i jego odmianami (RDL, rwaniowy, klasyk, sumo, co kto lubi)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 425 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 20163
Panowie byłem w trakcie zwyklego cyklu siłowego na przysiad w klasyczny 5x5 w ostatniej serii szło 100kg, przychorowałem troche i tydzień nie trenowałem. Jak teraz wróce do treningu, na jakim ciezaze skonczyc te 5x5 ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10838 Napisanych postów 48993 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
95 kg będzie ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 27 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 219
Wiek: 18
Wzrost: 190
waga: 80
max przysiad: 60kg

Jak powinien wyglądać trening siłowy na nogi ? Jakie ćwiczenia, ile serii po ile powtórzeń i ile razy w tygodniu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10838 Napisanych postów 48993 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Na Ciebie podziała jakikolwiek sensownie ułożony plan. Najlepiej weź gotowca od Sołtysa, trudno tam cokolwiek poprawić (może ewentualnie zmienić power clean na high pull, jako że w high pullu możesz założyć większy ciężar i bardziej dzięki temu stymulować CUN). Ewentualnie FBW 3x w tygodniu i jako pierwsze ćwiczenie dodać właśnie HP.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 75
Czesc Wszystkim,

Moze troche o mnie zanim przedje do pytan/opinii.

Wiek:22
Wzrost: 185cm
Waga: 88kg
Dosiezny: okolo 60cm
Zasieg reki: 245cm
Zasieg z wyskoku: 310cm

Cale zycie sportowe spedzielem plywajac (10lat). NIe bylem w stanie posiecic wystarczajaco czasu aby trenowac plywanie w pelnym wymiarze wiec zaczaelm bawic sie siatkowka. Obecnie trenuje 3x siatkowke 5x silownia i mecz w weekend. Treningi na silowni do tej pory rozkladalem na partie i robilem 4 cwiczenia / 4 serie / 4-6 powtorzen. Dochodze do momentu gry moj wzrost a raczej zasieg staje sie kluczowym kryterium odnosnie tego czy zagram w meczu w wyjsciowym skladzie czy nie stad obecnosc w tym temacie :) Czytajac temat doszedlem do wniosku ze sila jest a problem jest z dynamika i sila ekzpozywna. Wnioskuje to potym ze plywnaie jest raczej adynamicznym sportem i malo ma wspolnego z siatkowka a dokladniej, plywanie jest nie zalecane przy uprawianiu siatkowki.

Napotkalem sie z programem plyo w ponizszym linku ktory planowalem sprobowac ale zanim zdecyduje sie na cokolwiek chcialem zaczerpnac opinii aby przypadkiem nie zrobic sobie krzywdy. Planowalem zaczac od 2giego tygodnia i uzupelnic treningi cwiczeniami na gorne partie gdyz poczatkowe treningi sa raczej krotkie.
http://www.sfd.pl/]]]_SUPER_TRENING_NA_WYSKOK!!_[[[-t416991.html/# 

Po 4 tyg tydzien regeneracji i 4 tyg sily. Tydzien regeneracji i prawdopodobnie powtorzac caly cykl.

Dzieki z gory za opinie i sugestie.

Pozdrawiam Buczer

PS. Duzo ludzi odnosi sie do planu soltysa. Jest on gdzies spisany bo przeszukalem forum i nie moge znalezc.

Zmieniony przez - Buczer09 w dniu 2015-01-26 13:09:04

Zmieniony przez - Buczer09 w dniu 2015-01-26 13:28:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10838 Napisanych postów 48993 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
http://www.sfd.pl/Ćwiczymy_razem_wyskok!__ukladamy/poprawiamy_plany,_odpowiadamy_na_wasze_pytania-t801547.html
Jakiego masz maksa w przysiadzie? Robiłeś kiedykolwiek rwanie/zarzut/podskoki ze sztangą?
Do tego musisz uwzględnić fakt, że musisz być w weekend w formie, więc będziesz musiał pokombinować nad tygodniowym rozkładem ćwiczeń.

Zmieniony przez - Krzyh93 w dniu 2015-01-26 17:15:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 75
Nigdy nie robilem maksa. Balem sie o kolana i robilem tylko ciezar z ktorym bylem w stanie zrobic 4 razy 4-6 powtorzen. W chili obecnej jest to 100kg.

Zadnego z powyzej wymienionych cwiczen nie robilem.

Obecnie wiekszosc waznych meczy mamy rozegranych. Teraz przez najblizsze 8 tyg mamy tylko 2 mecze z zespolami z dolu tabeli i potem dwa mecze decydujace o awansie. Dlatego w tej chwili chce zwiekszyc obciazenia nawet kosztem formy na mecze aby byc gotowym na najwazniejsze mecze w sezonie.

Zmieniony przez - Buczer09 w dniu 2015-01-26 17:18:29
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10838 Napisanych postów 48993 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
W takim razie rozwiązaniem problemu może być poprawa eksplozywności. Przejrzyj temat, który przesłałem.
Więc możesz teraz zrobić 7 lub 8-tygodniowy cykl i potem odpocząć, aby na kluczowe mecze być w formie.

Zmieniony przez - Krzyh93 w dniu 2015-01-26 17:21:40
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pływanie kraulem - problem z oddychaniem

Następny temat

Jakie studia na trenera albo prezesa klubu sportowego

zestaw jelly baton