SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ćwiczenie w domu.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1038

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49636 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam
Czy móglibyście mi doradzić ćwiczenia dla kobiety w wieku 20lat, chodzi głównie o miejsca - uda, biodra, łydki oraz brzuch . Ćwiczenia te żeby pozwoliły zgubić zbędne kilogramy i w tych wspomnianych częściach ciała poprawiły wygląd Chodzi mi o ćwiczenia w warunkach domowych. Z góry dziękuję za pomoc.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
cwiczenia silowe typu - brzuszki,wznosy nog, popki, przysiady, pomoga rzecz jasna, ale nie zgubią zbędnego balastu.

dokonaja tego 2 czynniki:
1) dieta odpowidnia przy cyklach redukcyjnych
2) trening tlenowy /aerobowy (biegi, rower, stepper, basen), najlepiej z rana, na czczo, 3*tyg po 30min. potem mozesz zwiekszyc do 4-6*tyg po 45-60min.

a kilka wskozoowek co do diety
,macff,
polecam diete wysokobialkowa: postaraj sie zapewnic ponad 2.5g B/kg i 3-4g WW/kg + T nienasycone.

Poczytaj posty wprowadzajace w problematyke odzywiania:

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=50408 by KAIN
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=29058 by Si2uiel

Oto generalne wskazowki, ktorymi powinienes sie kierowac na diecie redukcyjnej:

-6-7 posilkow na dzien w regularnych odstepach 2-3h
-unikaj WW z wysokim IG
-WW tylko z niskim IG (ryz brazowy, kasza, chleb razowy)
-unikaj T nasyconych - zastap nienasyconymi (ryby, oliwa z oliwek, orzechy wloskie)
-nie lacz w jednym posilku duzej ilosci T i WW
-unikaj T w posilku przed- i po-treningowym
-B pelnowartosciowe (cycki kurak/indyk, chude czerwone mieso, twarog chudy, bialko jaj)
-wiekszosc WW spozywaj z rana, w miare uplywu dnia ich udzial w posilku maleje. 3h przed snem nie jedz wegli, ostatni posilek samo bialko (1h przed snem)
-nie jedz nabialu wieczorem, ogranicz mleko i twarog.
-ogranicz owoce ilosciowo i raczej tylko w pierwszej cz. dnia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49636 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzięki wielkie, SOG dla Ciebie, mam jeszcze pytanko czy stepper jest równie dobry jak rower czy biegi ? Bo wiadomo teraz jesień zimno sie robi to znacznie łatwiej byłoby się zaopatrzyć w stepper i ćwiczyć w domku na nim niż narażać się na kaprysy pogody
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
tak - kluczem jest tętno i czas no i pora o ktorej robisz [polecam na czczo]
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ACT na regeneracje

Następny temat

Nie wiem czy dobrze cwicze...Pomorzcie mi

FAME