SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ćwiczenie "na dobicie" mięśni grzbietu

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1977

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 27198 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 78892
wiek 16l
waga 76kg
wzrost 176cm
cel: masa
staż: kilka miesięcy :D
dieta: jest

Witam!
Problem mój polega na tym, że mam 3 ćwiczenia na plecy (priorytet szerokość) i brakuje mi ćwiczenia 4 "na dobicie". Miałem wykonywać martwy ciąg, ale w moim przypadku (garbaty jestem:D) technika leży i kwiczy, więc wykonuję MC luźną sztangą jako rozgrzewkę dla pleców (dopóki nie będę robił perfect, nie biorę się za ciężary). I właśnie jakim ćwiczeniem dobrze dobić plecy przy takim planie? (masa, priorytet szerokość):

1. wiosłowanie w opadzie
2. ściąganie drążka w wyciągu górnym do klatki siedząc
3. cable row
4 ???
z góry dzięki za odp! + jeszcze bardzo ważne, nie chcę szrugsów, bo póki co nie podoba mi się instytucja "kaptura", a ćwiczę czworoboczne tak czy tak, przy wiosłowaniu.
Z góry dzięki za odp!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 9408 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 85038
drążek :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 27198 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 78892
za grubo :D bym mógł drążek robić, to bym sobie nie żałował. z pomocą też nie do końca, bo nie znam nikogo na siłce.
Btw. już niedługo, za 6 tygodni kończę masę, ważę 76kg a na wyciągu górnym w ostatniej serii ciągnę 65. Po zrobieniu rzeźby nowy plan na masę będzie opierał się o drążek, póki co nie mam co się podciągać niestety ;/. Coś innego, kombinowałem z ściąganiem drążka w opadzie albo taką maszyną jak motylek, tylko że w drugą stronę. co polecacie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 27198 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 78892
liczę na kilka propozycji które odczytam jutro ;). póki co idę spać.
Ćwiczenia które z chęcią bym zrobił: ściąganie drążka w opadzie, wiosłowanie końcem, to ćwiczenie podobne do motylka tylko że w drugą stronę :D, coś innego, ciekawego, co mógłbym zrobić z moim stażem.
Dzięki za pomoc!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 13335 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 52401
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2350 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 41976
Może ściąganie na prostych rękach, mnie świetnie dobija
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 13335 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 52401
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 824 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 14671
wioslowanie pol sztanga lub drazek tylko ze trzymasz sie sztangi na stojakach nogi na podloge i sie podciagasz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3727 Napisanych postów 44903 Wiek 149 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336454
Nie za wcześnie na aspektowe priorytety?
Podejrzewam że mięśnie na twoim grzbiecie są jeszcze w stadium embrionalnym( ) a ty chcesz poprawiać szerokość?

Drążek,martwy ciąg i jakaś forma wiosłowania.Tyle wystarczy aby zbudować solidne plecy.Żadnych durnych "dobitek".

Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2012-12-08 15:31:41
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 27198 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 78892
mam cudowną budowę, dzięki której mam bardzo szerokie biodra (idealne do rodzenia dzieci :P), ćwiczyłem wcześniej i plecy, fakt, nie są jakieś super mocno zbudowane, ale są solidne - jak na mój wiek, staż treningowy i tak dalej :). Priorytetem jest szerokość, żeby nie wyglądać jak panienka i sprawić, żeby jednak barki, plecy, klatka, ogólnie góra mojego ciała była jednak szersza od dołu :D. Ćwiczenie na dobicie - rozumiem przez to, że mam w planie rozpisane 4 ćwiczenia na plecy, 3 mam 100 procentowe, a nie wiem jakie zrobić 4. Nazwałem je na dobicie, ponieważ będzie ono wykonywane jako ostatnie. Tyle :P

I jeszcze co do MC: robię go może 2-3 tydzień :D

Zmieniony przez - DreamEvil w dniu 2012-12-08 16:21:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3727 Napisanych postów 44903 Wiek 149 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336454
Rozbuduj górę ciała,to i efekt szerokich bioder zniknie.

Jak pisałem wcześniej-drążek/mc/wiosło wykonane POPRAWNIE,załatwią sprawę.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta i skóra

Następny temat

Pomóżcie w diecie !!! :)

Fruzelina