SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ćwiczenia na odchudzanie oraz pupę dla chłopaka

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2328

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

mężczyzna

Wiek

15

Waga

66

Wzrost

171

Cel treningowy

jędrne pośladki ,utrata wagi

Staż treningowy na siłowni

brak

Uprawiane inne sporty

brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

tylko prowizoryczne, np hantle z butelek

Dieta

3

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

płaskostopie, skrzywienie kręgosłupa boczne, prawa noga dłuższa o 1cm od drugiej

Zażywane suplementy

brak

Ostatnio przerabiany plan

brak

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

nie potrafię ich prawidłowo wykonać, nie umiem znaleźć na internecie porady jak w ogóle zrobić martwy ciąg
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 175 dni Przeczytanych tematów 1424
monkey22
maciek103
ronie220
I tego jedzenia mogłoby być trochę więcej.

A co do jedzenia to naprawdę zależy, dziś na przykład zjadłem rano dwie bułki. Jedna posmarowana dżemem, druga masłem orzechowym. Nie mam jakiejś stałej diety, bo boję się sobie zaszkodzić
zaszkodzić mozesz sobie takim byle jakim odzywianiem jak te bułki , dobrą dieta możesz sobie pomóc co najwyżyj. Oczywiście nie chodzi o to abys w wieku 15 lat mial restrykcyjną dietę i wszytsko liczy . Wystarczy że zastosujesz się do 10ciu wskazówek zdrowego odzywiania - wyeliminujesz syfiaste jedzenie a wprowadzisz bardziej wartościowe i już będzie super

No, jeśli choć trochę postanowię ograniczyć chemie, niezdrowe rzeczy itp to mi zostanie tylko trening... I teraz nie wiem, bo najlepiej dla mojej wagi byłby siłowy , ale przeczytałem pewną opinię "To lepiej idź na basen.
Na rower, na piłkę, pobiegać.
W Twoim wieku najbezpieczniejsze i najbardziej polecane są sporty ogólnorozwojowe. + cardio ( wysiłek tlenowy, długotrwały, nisko/ sredniointensywny) świetnie pali tłuszcz." Ćwiczyć w końcu cardio, czy siłowe? I jeśli siłowe, to co najlepiej na poczatek?

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8440 Napisanych postów 110219 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1349773
Wiek 15 lat to już spokojnie siłowo możesz trenować, widomo na początek pdostawy, nauka techniki

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

begining crossfit

;