SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ćwiczenia na mięsnie grzbietu

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6072

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 258
Jakie ćwiczenia na mięsnie grzbietu moge wykonywać przy treningu ogólnorozwojowym?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 94077
jakie chcesz...
powiedzmy przykladowo :

podciaganie na drązku
wioslowanie sztangą w opadzie tulowia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 357 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16013
myśle że napewno wskazane będzie podciąganie (obowiązkowo) + jeszcze jakieś inne dowolne ćwiczenie (wiosłowanie, hantle, wyciąg...) + "dzieńdobry"

Zmieniony przez - Klack w dniu 2006-11-05 21:28:13

"Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the axe."
A.L.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 94077
klack nie mylisz sie.
aczkolwiek jesli jest to osoba niezbyt zaawansowana(początkujaca poprsotu bez nawet przeszlosci sportowej poza WF w szkole i niezbyt wysportowanej budowie naturalnej) mozna obciąc na poczatek czesc cwiczen sprowadzajac je do minimum.

np po co wtedy dodatkowo obciazac mm proste grzbietu czy czworoboczne lub tyl barkow dodatkowo, gdy dostają w "kosc" podczas w podcaigania na drazku(tyl barkow czworobocz)/wioslowania w opadzie(proste czworobocz tyl barkow)/przysiadow(proste)

wskazane owszem - ale niekoniecznie pomocne w kazdej chwili
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 357 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16013
f***master:
Tzn, że wg ciebie które ćwiczenie jest tutaj zbędne? DD?

"Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the axe."
A.L.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 94077
zakladajac powzyzsze aspekty wspomniane wyzej - moze byc zbędne owszem w planie przygotowywujacym.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 258
Jestem początkującym, wykonuje od 3 tygodni(3X w wygodniu ok. 10 ćw,. stopniowo zwiększam ilość wyknywanych serii, ilość powtórzeń ok. 12). Jak do tej pory na mięśnie grzbietu wykonywałem ćwiczenie podobne do PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM tylko,że na specjalny przyrządzie(chyba nazywa się wioślarz). Tym to się różni PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM,że nogi się uginają. Dobre ćwiczenie? Chcę jeszcze dorzucić podciąganie na drążku tylko czy to ma być: PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU SZEROKIM UCHWYTEM (NACHWYT) czy PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU W UCHWYCIE NEUTRALNYM: albo PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU PODCHWYTEM?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 382 Napisanych postów 37469 Wiek 1 rok Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126393
ja bym na twoim mirejscu i na twoim etapie rozwoju wybrał po jednym ćwiczeniu na każdą grupę/stopniowo zwiekszaj ilośc serii/- powiedzmy od dcwóch do pięciu- powinno wystarczyć/
na najszersze polecałbym w takiej syuacji podciąganie na drążku.
na prostowniki martwy ciąg, ale z b. umiarkowanym cieżarem i z wiekszą ilościa powt. niż na najszerszy- 15- 25 nawet.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening ! PLX

Następny temat

interwały...

nutloveb