...
Napisał(a)
Mam problem z moja pupą;),po prostu zanika im bardziej intensywne życie i treningi prowadzę, przy wzroście 174 najnowszy obwód pośladkó to...86cm, a jestem kobietą i wygląda to idiotycznie, nawet przy 65 w pasie... Prowadzę aktywny tryb życia, oprócz prawie codziennych 1-2 godzinnych aerobów roweru i tp trzy razy w tygodniu siłownia, może sa jakies ćwiczenia na powiększenie tego obszaru? Trenuję ogólnorozwojowo, od pół roku, po trochu na wszystko, raczej zgodnie z zasadami opisywanymi na forum, dieta zbilansowana, nadwagi nie ma. Nie moge tylko zbytnio obciążać stawów kolanowych ze względu na niedawna kontuzję, więc wypady , przysiady i biegi odpuszczam. Ćwiczę sporo, a ona coraz mniejsza...ratunku...!:)!
1
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
100% CZYSTY HYDROLIZAT KOLAGENU
Kolagen SFD PURE GOLD dedykowany osobom dbającym o zdrowy wygląd skóry, a także osobom uprawiającym sport, po kontuzjach sportowych.
Sprawdź
...
Napisał(a)
Przysiady ze sztangą :)
+ pokaż fotke to ocenimy czy tak zle jest ??
+ pokaż fotke to ocenimy czy tak zle jest ??
My game plan to be trained heavy, military
Mind of a Thug Lord, sittin in the cemetary
...
Napisał(a)
Niektorzy tu na forum narzekali, ze rozrosl im sie tylek bo robili przysiady ze sztanga na plecach, wiec moze... :D Fakt faktem, tamte miesnie nie maja jak rosnac w szerz, wiec idzie do tylu... wyjsciem z sytuacji jest robienie polprzysiadow, wiec dla odmiany Ty rob pelne :D
...
Napisał(a)
ok, foto wrzucę na dniach, na razie proszę mi wierzyć na słowo. Z przysiadami właśnie kiepsko- kolana mam słabiutkie, w zeszłym roku zerwane więzadło więc o obciążeniach tutaj specjalnie mowy nie ma,przrysiady z odważnikiem 3kg??? więcej bym sie bała..
Niektórym pupa rosnie, a ja im więcej ćwiczę i wędruję, tym mam ja mniejszą; zresztą zawsze tak było, widocznie skłonność genetyczna czy coś . A teraz wogóle dramat...