SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ćwiczenia na 6pak

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 6044

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 178
Witam, mam 15 lat i wagę 90kg przy 185cm wzrostu.
Chciałbym rozpocząć trening, który umożliwi mi uzyskanie 6 paku. W internecie wyczytałem, że dobrym sposobem na mięśnie brzucha jest plan treningowy A6W, lecz nie wiem czy przy mojej obecnej masie coś się pokaże. Dlatego też znalazłem parę treningów na spalenie tłuszczu z brzucha:

W tym temacie jestem totalnie zielony, dlatego też piszę tutaj wątek.


Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2019-08-21 15:18:18
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12033 Napisanych postów 160416 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234314
nie wklejamy obcych linkow

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb
[email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 703 Napisanych postów 1196 Wiek 43 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 75579