SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ćwiczenia - początkujący

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 785

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

16

Waga

67 kg

Wzrost

186 cm

Staż treningowy

-

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

Siatkówka ( 3 razy w tygodniu po 2 godziny)

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

-

Stan zdrowia

dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej

-

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

-

Wrażliwość na stymulanty

-

Możliwosci finansowe

odpowiednie :)

Cel/problem/opis

Chcę wykształcić mięśnie bicepsa, klatki piersiowej i brzucha, ale jestem amatorem i nie mam pojęcia jak dobrać ćwiczenia w domu.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 13
Witam !
Na początku przedstawię swoją sytuację. Trenuję siatkówkę, mam 16 lat i kilka pytań dotyczących ćwiczeń. Jestem amatorem i nie potrafię się jeszcze w tym wszystkim odnaleźć. W klubie mam siłownię raz w tygodniu, ale chciałem zapytać jakie ćwiczenia dające efekty w bicepsie, klatce piersiowej i brzuchu mogę wykonywać w domu i jak mam je wykonywać. Z góry bardzo dziękuję.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 489 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5893
Trening domatora, a z postępami w dalszej fazie zaawansowania pompki ala na poręczach tj. bierzesz dwa krzesła lub taborety i pompujesz lub robisz pompki z ciężarem ( np. plecak pełen książek ) i reszta ćwiczeń utrudniona/ z obciążeniem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący