SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ćwicze 5lat a efekty marne!!

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4934

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49611 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Od czego tu zaczac mam juz 21lat cwicze w sumie juz od 5 lat, dosyc intensywnie jesli chodzi o samo cwiczenie, staram sie pilnowac terminow, diety praktycznie nie stosowalem dlatego ze nigdy nie mialem czasu ani pieniedzy ani mozliwosci. Choc odkad jestem na studjach pilnuje chocby tego aby zjesc to sniadanie, obiad, kolacje (dosc obszerne sa te posilki). Waze okolo 90kg i mam 184cm wzrostu, w pasie okolo 86cm (do anorektykow nie naleze :) ) biceps 40cm. A rekord zyciowy na klatke to 100kg tak wiec jest to bardzo smieszne ze wzgledu na starz. Najwiekszej przyczyny mojego braku sukcesu mozna chyba najbardzie sie doszukiwac w wakacjach bowiem wtedy niemam mozliwosci cwiczyc i te ciezko wypracowane przyrosy po tym czasie trace. Moj program treningowy wyglada calkiem prosto :
Poniedzialek
--klatka
-wyciskanie lezac (6serji) powtorzenia 8/8/8/8/7/6
-wyciskanie na skosie (4serie) powtorzenia 8/8/7/6
-rozpietki na lezaco (4serie) powtorzenia 8/8/8/8
--biceps
-wznosy ramion na stojaco,gryf lamany (5/6serie) powtorzen 8/8/8/8/7/6
-wznosy sztangielek stojac, mlotkowe (4serie) 8/8/8/8
Sroda:
--barki
-wyciskanie siedzac zza karku (6serji) 8/8/8/8/7/6
-wznosy sztangielek bokiem stojac (4serie) 8/8/8/8
--triceps
-wyciskanie francuskie lezac (6serji) 8/8/8/8/7/6
-sciaganie wyciagu z gory (5serji) 8/8/8/7/6
Piatek:
--plecy
-sciaganie wyciagu do klatki,szeroki uchwyt (6serji) 8/8/8/8/7/6
-przyciaganie sztangielki w poziomiedo tulowia (4serie) 8/8/8/8
-przyciaganie sztangi w pochyleniu stojac do tulowia (4serie) 8/8/8/8
-martwy ciag (4serie) 8/8/8/8
--nogi
-przysiad (5serji) 8/8/8/8/7
-maszyna, wypychanie pod katem 45 stopni (5serji) 8/8/8/8/7
-lydki, wspinanie ze sztanga na karku (5serji) 8/8/8/8/7

Suplementy, raczej stosowalem sporadycznie, przeganialy mnie koszty. Teraz udalo mi sie uciulac na Kretke(Vital-Max 300g) i (Scitec Nutrition 100% Whey Protein 2350g) , wyjadlem juz polowe tego i tego (Kreatyne wyjadlem do polowy bo po 3tyg dowiedzialem sie ze jest bardzo puszysta a lyzka lyzce nierowna . Raczej wybitnych predyspozycji do cwiczenia nie mam ale daje z siebie siudme poty na treningu nie gadam tylko cwicze ciagle czujac bol miesni i to mocny. Stosuje progresje w kazdym cwiczeniu. Ograniczam picie napojow wyskokowych do maximum jedno posiedzenie na 3tyg :). Na silowni spedzam jednorazowo od 1,5h do 2h. Prawde mowiac ciezko jest cwiczyc nie widzac efektow badz tez ciagle meczyc sie o kazdy kilogram w wyciskaniu aby po wakacjach wrocic do punktu wyjscia . Czy macie na to sposoby, moze widzicie razace bledy w moim postepowaniu, jak przebrneliscie przez to wypracowanie :) pelne bykow i chcecie mi pomoc to bede bardzo wdzieczny. Z gory dzieki!!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 162 Napisanych postów 12853 Wiek 32 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 43228
zmieniaj co 2 miechy plan rub regeneracje i pożądna dieta

jeżeli pomogłem , Ty pomósz mi wejdz w link i się zarejestruj http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=krzakzak 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49611 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Raczej staralem sie cosik co jakis czas zmieniac ale przewijajac sie przez rozne cwiczenia momentami brakuje mi pomyslow, pozatym ciezko mi czasem wyczuc kiedy moj trening przestaje dzialac przez co potrafie siedziec przez miesiac w zawieszce a pozniej ida jakies swieta albo sesja i juz mnie zaczyna wybijac z rytmu, bo wiem ze jak zmienie to w tym okresie tez mi to nic nieda bo albo ograniczam treningi do minimum albo przerwa swiateczna!!! Ja nie wiem chlopaki jak wam sie udaje systematycznie cwiczyc kiedy wy znajdujecie czas ja czasami zeby odwalic trening lece o 22.00 na silke bo niemam kiedy indziej czasu. Pozdrawiam!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 4559 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 42829
dieta to podstawa bez niej zapomnij o jakichkolwiek wynikach- nie ma letko

a słyszałeś o HST?

Pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49611 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Niestety nie obilo mi sie to o uszy i niebede sciemnial niewiem. Ale oki jezeli dieta to jak mam dobrac odpowiednia do siebie jezeli mam nawet problem z okresleniem swoich predyspozycji czy jestem mezomorfikiem czy egzo i choroba niema jakiejs takiej chociaz opracowanej przez ktoregos z was (taniej, szybkiej i skutecznej???:)Brzmijak dieta cud :) ). Pozdrawiam dzinx za poradki!!! A co z treningiem jest oki ???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 162 Napisanych postów 12853 Wiek 32 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 43228
trzeba go juz zmienic http://www.sfd.pl/temat92080/ 

jeżeli pomogłem , Ty pomósz mi wejdz w link i się zarejestruj http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=krzakzak 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 4559 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 42829
HST to trening nastawiony na przyrost tkanki mięsniowej, jak chcesz to mozesz polookać:
http://www.sfd.pl/temat133763/

moze cie zainteresuje

Pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49611 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Widze ze przyslaliscie mi dosyc sporo materialu do przestudjowania, wielkie dzieki, wracam do lektury :). A nawiasem mowiac co sadzicie o obecnym programie, czy jezeli mialbym do niego wracac kiedys to jest sens??? Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 162 Napisanych postów 12853 Wiek 32 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 43228
moim zdaniem nie zle zrobiony bo nogi z plecmi

jeżeli pomogłem , Ty pomósz mi wejdz w link i się zarejestruj http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=krzakzak 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49611 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
No to juz jestem po pierwszym treningu HST i wyglada calkiem smacznie ale cholernie duze problemy mam z wyliczeniem odpowiedniego ciezaru, dwie serie mialem niedokonczone i sie zastanawiam jak rozwiazac ten problem przy zwiekszaniu ciezaru na kolejnych cwiczeniach?? Co radzicie??? Moze ograniczyc cwiczenia tych partji do jednej serji bo teraz robilem po dwie na kazdy miesien!!! Pozdrawiam i dzieki za pomoc!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 4559 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 42829

obawiam sie ze nie dokońca zrozumiałes zasady, nie mozliwe zebys był juz po pierwszym treningu hst (tzn dobrym treningu)

po pierwsze przed hst musi byc minimum 9 dni SD
po drugie przed sd musisz wyliczyć maxy dla kazdego zakresu powtórzeń czyli dla 15, 10, 5.

co to znaczy ze mniałes problemy z cięzarem? Poprostu wybierasz ciężar taki którym jest w stanie wykonać 15 powtórzeń dla kazdego cwiczenia, które masz zamiar wykonywac, tak samo wyliczassz dla 10tek i 5tek.
Potem przez dwa tygodnie stopniowo zwiększając ciezar na kazdym treningu dochodzisz do maxa, tak aby na ostanim trenigu z danego mikrocyklu wykonywać ćwiczenia tym maxem.

Pozdrawiam

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

problem z hst

Następny temat

co jest lepsze ogólnorozwojowy trening czy dzielony

Dzem