SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ćwiczę i nie chudnę

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1552

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

29

Płeć

kobieta

Waga

65

Wzrost

162

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

praca chodząca - przewodnik turystyczny - chodzę 3 - 6 godzin dziennie, trenuję wieczorami, 2-3 godziny fitnessu i siłowni zgodnie z opisem w poście, kładę się spać ok 23, spie 8 godzin

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

siłownia Pure Kraków, pełne wyposażenia, pełny zakres zajęć fitness

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

obecnie dieta south beach, od 4 tygodni

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

OB, obraz krwi w normie, astma o umirkowanym przebiegu

Stosowana lub planowana suplementacja

tran
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez Koniu151 z działu Odchudzanie. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 36
Witajcie,
mój problem to 162 cm wzrostu, 65 kg wagi.

Miesiąc na diecie South Beach - praktycznie nie spożywam cukru ( jedynie ten z laktozy i fruktoza - w naturalnej postaci), jem dużo chudego białka, mnóstwo warzyw, jak tłuszcze to oliwa z oliwek, na obecnym etapie diety spożywam orócz nabiału i warzyw, 1 owoc dziennie i 30 g pieczywa ciemnego, (własny wypiek) na zmiane z 30 g ciemnego makaronu. Duzo zup warzywnych. Zero mąki z pełnego przemiału, ziemniaków, marchewki, buraków zero słodyczy ( jedyna słodycz to stevia do kawy, cola zero lub guma do żucia).
Problemem zapewne jest to iż nie jem mięsa - lub bardzo mało i do tego bardzo sporadycznie. Kilogramów miało ubywać i ubyło... 2 w 4 tygodnie.
Cwiczę dużo, 5 razy w tygodniu 2 - 3 godziny fitnessu (TBC, zumba, step, aqua do tego pilates), troche bieżni i ćwiczenia z obciązeniem.

Zastanawiam się gdzie jest pies pogrzebany. Waga nie spada, ale też obwody diametralnie się nie zmieniają. KOndycja i wytrzymałość wzrasta, nie chodzę głodna, jem tyle, żeby być syta. To za mało?

Suplementacja to tran.

Co byście doradzili? Co moge zmienić? Mój cel to waga 53 kg, lub też obwody, które zapewnią mi harmonijny wygląd.

POmożecie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 3070 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 64220
Żeby dziewczyny mogły Ci pomóc musisz uzupełnić dane. Wejdź do regulaminu http://www.sfd.pl/Koncepcja_i_regulamin_działu-t666947.html , tam znajdziesz ankietę ,wypełnij ją i wrzuć tutaj. Wrzuć też dokładnie rozpisany, przykładowy jadłospis. Możesz to zrobić przy pomocy potreningu.pl , a potem wstawić tu zrzut. No i przydałyby się Twoje fotki przód, tył, bok.

Niejedzenie mięsa problemem nie jest o ile dostarczasz białko z innych źródeł. Przeczuwam jednak, że opierasz swoją dietę na produktach mlecznych a nie tędy droga. No ale jak uzupełnisz dane to wtedy będziemy widziały co jest nie tak
Hmm, i jakie to ćwiczenia z obciążeniem? Masz jakieś doświadczenie z treningiem siłowym?

"Jeśli spędzasz zbyt wiele czasu myśląc o czymś, nigdy tego nie dokonasz" (Bruce Lee)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 36
Wiek : 29
Waga : 65
Wzrost : 162
Obwód w biuście(1) :97
Obwód pod biustem :77
Obwód talii w najwęższym miejscu (2):78
Obwód na wysokości pępka :86
Obwód bioder (3):98
Obwód uda w najszerszym miejscu: 58
Obwód łydki :37
W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch + boczki
W którym miejscu najszybciej chudniesz : boczki
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często) 5 - 6 razy w tygodniu fitness jak w poście powyżej
Co lubisz jeść na śniadanie: 2 jajka na miękko, warzywa, pieczywo pełnoziarniste
Co lubisz jeść na obiad : warzywa na parze,
Co jako przekąskę : serek homogenizowany, jogurt naturalny
Co jako deser : pudding 0%, kostka gorzkiej czekolady lub owoc
Ograniczenia żywieniowe : nie lubię mięsa, rzadko jadam ryby, nie spożywam cukru, mało skrobii, nic z oczyszczonej mąki, żadnych fastfoodów
Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki hormonalne : tabletki antykoncepcyjne
Preferowane formy aktywności fizycznej: fitness
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : tylko tran
Stosowane wcześniej diety : south beach 3 lata temu, z sukcesem - było 8 kg mniej, niestety wróciłam do wagi 65




Przykładowy jadłospis na obecnej diecie:

śniadanie: 2 jajka na miękko, pomidor, pół ogórka, 30 g chleba własnego wypieku z mąki z pełnego przemiału

przekąska - mały kubek jogurty naturalnego

obiad - zupa pomidorowa,sałatka ze świeżych warzyw i sera feta

deser - pudding 0% lub pół szklanki truskawek i serek homogenizowany

kolacja - pół makreli, papryka, pomidor

Dziewczyny, tak jak to napisałam to mi sie wydaje że mało jem, ale ja naprawde nie jestem głodna. Może mało pije, bo rano kawe, a potem w trakcie 3 godzinnego treningu mniej wiejcej butelke wody, wieczorem cole zero (jak mi się chce słodkich rzeczy)

Wiem, że powinnam jeść warzywa strączkowe, jadam fasolki, ale niezbyt często.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 36
A co do treningu z obciążeniem - nie umiem i nie lubie sama ćwiczyc na maszynach, chodzę więc na grupowe zajęcia ze sztangą,
zacytuje za purepoland.com:
Pure Pump

Ćwiczenia
kształtujące mięśnie całego ciała, wykonywane ze sztangą, której waga jest dobierana pod względem możliwości ćwiczącego. Wspaniałe rezultaty, świetna zabawa. doskonały dla kobiet i mężczyzn na spalenie tkanki tłuszczowej oraz tzw rzeźbę mięśni

Ja ćwiczę z obciążeniem od 5 do 10 kg, przez godzinę, mnóstwo powtórzen na poszczególne partie mięśniowe, w różnym tempie - są single, 4/4, 2/2, 3/1, 1/3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 26831 Wiek 14 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 282788
- ze zrozumieniem przeczytaj http://www.sfd.pl/-t585708.html i http://www.sfd.pl/[art]_Co_jedzą_Ladies_SFD_-t752315.html
- wyraźne zdjęcia przodem, tyłem i bokiem w neutralnej pozycji (żądnych obcasów, zdjęć w lustrze, itp.)
- wrzuć swoje dotychczasowe posiłki w www.potreningu.pl (hasło i login jak na sfd) , generuj zrzut i następne wklej do w swoim topiku


Zmieniony przez - Ruda_29 w dniu 2012-03-09 08:59:58

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Monia.W.B 2013 s.52

Następny temat

ilosc bialka w diecie a dieta redukcyjna

NutLove