SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ćwiczę, ćwiczę mam dietę i nadal chudnę... pomocy!!!

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1575

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 146
Witam. Ćwiczę stosuję dietę, którą uzupełniam ją suplementami i chudnę.. Otóż problem jest taki, że strasznie schudłem a na twarzy to już najbardziej. Moje ciało to teraz praktycznie same mięśnie tak jaki mi ojciec powiedział. Ładnie schudłem i mam wyraźiste mięśnie. Znajomi mi mówią, że strasznie schudłem. no i teraz coraz bardziej chudnę. Od ponad 2 miesięcy stosuję dietę która w przeliczeniu na dzień zawiera conajmniej 1800kcal białko 160-170g węglowodany 170-270g tłuszcze 20-40g ćwiczę 3 razy w tygodniu.
Stosuje amino anabolic 5500, hmb ,pure whey isolate 95 i profi whey mass
Ważę 80kg wzrost 182cm praca siedziąca co drugi dzień.

Chciałem państwa zapytać czego mi brakuje skoro moja dieta jest bardzo urozmaicona i jest w niej dużo składników odżywczych???
Co mam zrobić teraz jakie wg państwa stosować suple i jaki ma być stosunek składników odżywczych na dzień jeżeli chcę teraz maksymalnie zwiększyć mięśnie i wyglądać konkretnie??? Proszę o pomoc.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 146
Dodam, że mam 20 lat
Dlaczego tak np. schudłem na twarzy, jak temu zaradzić, bo już moje ubrania zaczynają robić się za duże???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 635
przy takiej diecie nie ma cos sie dziwic

1800kcal to jest duzo ??
ja mam 4100 przy wadze 62kg i 176 wzrostu i ladnie grubne ;D

powinieneś miec 2,2 g białka na kilogram masy 6g weglowodanow na kg masy i 1,5 g tłuszczy na kg masy ułóż dietę i daj do oceny to ci ocenią , a odzywki to tylko uzupełnienie diety
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 146
Podałem wam jakie było moje spożycie składniku odżywczych na dzień. teraz podaję wam plan treningowy prosze o komentarz oraz o odpowiedzi na moje pytania.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 146
Ćwiczę w pn. śr.i pt. Rozgrzewka 8-10min Trening ok. 1godz po treningu lekki bieg ok 10-15min.

Pn. MIĘŚNIE PIERSIOWE:
-pompki 4 serie 12-15 + 5 seria max odpoczynek 2-3 min
-Rozpiętki 4serie 15 powtórzeń odp. 2min
MIĘŚNIE NÓG:
-przysiady ze sztangą (sam gryf) 4 serie 12 powt. odp .3min.
-wspięcia na palce ze sztangielkami 4 serie po 30 powt odp. 2min

Śr. MIĘŚNIE NARAMIENNE:
-wyciskanie sztangi w siedzeniu na ławce 1seria 12powt. 2-10powt, 3 -powt, 1 max 2-3min. odp
- wznosy ze sztangielkami w opadzie tułowia stojąc (
obciązenie j/w) 4 serie po 12 powt, 2 min. odp;
MIĘŚNIE BRZUCHA:
-skłaony na podłodze 4 serie po 12 powt 3min.odp
-podciąganie kolan do klatki piersiowej 4 serie po 12powt 2min odp
MIĘŚNIE BICEPSA:
-uginanie ramion ze sztangą stojąc 4serie 12powt. 2min odp.
-uginanie sztangielki w podporze o kolano 4serie 12powt. 2min. odp

Pt. MIĘŚNIE GRZBIETU:
-podciąganie na drążku szerokin nachwytem 3 serie 8-6powt. +1max opd.2-3min
-podciąganie sztangielki jednorącz 4serie 12powt 3minodp.
MIĘŚNIE TRICEPSA:
-wyciskanie sztangi wąski uchwyt na płaskiej ławce 4serie po 10powt 3min. odp.
-uginanie sztangielki za głowa 4serie po 12 powt 2min odp.

Do tego po każdym treningu trening aerobowy-lekki bieg 10-15min

Wg. was o jaki teraz powinienem trenera prosić pragram treningowy. Bo dzięki temu osiągnąłem już to co chciałem. A terz chciałbym max.zwiększyć mięsnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 3402 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 43827
ja pierdzielę 1800kcal prz twojej wadze to
celem jest masa więc JEDZ więcej
Urozmaicona dieta to nie wszystko, mięśnie muszą mieć z czego rosnąć.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 146
No tak. Tylko zwróćcie uwagę na to, że ja mam praktycznie siedzący tryb życia w wt. czw. sob. i nd. przebywam na krześle po 14godz. Więc może dlatego trener ustalił mi taki program.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 635
nom ale pzrez pon srod piate duzo spalisz ;DD mozesz w te dni miec wiecej kcal ;DDD
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 229 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5386
zdaje sie ze masz szybki metabolizm i do tego dieta byla zabojcza albo tylko dieta... 182cm 80kg i cale dnie poza treningami lezales odlogiem? :P lepiej bys pokazal co tam zarles?
trening: na klate napewno jakies wyciskania, triceps - francuz i wyciag, a i seri wiecej na duze partie bo 8 to wg mnie za malo.
dieta: +500kcal jak chcesz miesnie lapac.

only a king would do anything to protect the kingdom

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 3402 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 43827
Ja tam bym poleciał jakieś 3700kcal lub nawet więcej
wtedy będziesz widział efekty.
Co do siedzącego trybu życia to żaden problem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 229 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5386
niech w jakims kalkulatorze sobie wyliczy zapotrzebowanie i da +500

only a king would do anything to protect the kingdom

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

co brac po cyklu creatyny

Następny temat

Witam ;)

WPC zestaw