SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ćwiczę, ćwiczę mam dietę i nadal chudnę... pomocy!!!!!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5797

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 146
Witam. Ćwiczę stosuję dietę, którą uzupełniam ją suplementami i chudnę.. Otóż problem jest taki, że strasznie schudłem a na twarzy to już najbardziej . Moje ciało to teraz praktycznie same mięśnie tak jaki mi ojciec powiedział. Ładnie schudłem i mam wyraźiste mięśnie. Znajomi mi mówią, że strasznie schudłem. no i teraz coraz bardziej chudnę. Od ponad 2 miesięcy stosuję dietę która w przeliczeniu na dzień zawiera conajmniej 1800kcal białko 160-170g węglowodany 170-270g tłuszcze 20-40g ćwiczę 3 razy w tygodniu.
Stosuje amino anabolic 5500, hmb ,pure whey isolate 95 i gainer profi whey mass
Mam 20lat Ważę 80kg wzrost 182cm praca siedziąca co drugi dzień.

Chciałem państwa zapytać czego mi brakuje skoro moja dieta jest bardzo urozmaicona i jest w niej dużo składników odżywczych???
Co mam zrobić teraz jakie wg państwa stosować suple i jaki ma być stosunek składników odżywczych na dzień jeżeli chcę teraz maksymalnie zwiększyć mięśnie i wyglądać konkretnie??? Proszę o pomoc.
Dlaczego tak np. schudłem na twarzy, jak temu zaradzić, bo już moje ubrania zaczynają robić się za duże???
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1172 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5724
już powiedziałem nie warto ! Dieta ma Ci zapewnić dostateczną ilość składników pokarmowych, na suple i odżywki przyjdzie jeszcze pora. Na razie nie przydadzą Ci się do niczego bo dobrą dietą osiągniesz wszystko czego chcesz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1777
Conajmniej 1800kcal białko 160-170g węglowodany 170-270g tłuszcze 20-40g ćwiczę 3 razy w tygodniu.

Twoj BIlans Wynosi 1800 kcal to nic dziewnego ze chudniesz jak sie glodzisz, skoro cwiczywsz na mase to twoj bilans powinien wynosisc ponad 3000 kcal.

nastepnie Ankieta bo malo o Tobie wiemy. Nie wiem ile cwiczysz i jak cwiczysz

"Oddajemy się w niewolę prawa, aby zachować wolność".

Cyceron

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 146
Ćwiczę w pn. śr.i pt. Rozgrzewka 8-10min Trening ok. 1godz po treningu lekki bieg ok 10-15min.

Pn. MIĘŚNIE PIERSIOWE:
-pompki 4 serie 12-15 + 5 seria max odpoczynek 2-3 min
-Rozpiętki 4serie 15 powtórzeń odp. 2min
MIĘŚNIE NÓG:
-przysiady ze sztangą (sam gryf) 4 serie 12 powt. odp .3min.
-wspięcia na palce ze sztangielkami 4 serie po 30 powt odp. 2min

Śr. MIĘŚNIE NARAMIENNE:
-wyciskanie sztangi w siedzeniu na ławce 1seria 12powt. 2-10powt, 3 -powt, 1 max 2-3min. odp
- wznosy ze sztangielkami w opadzie tułowia stojąc (
obciązenie j/w) 4 serie po 12 powt, 2 min. odp;
MIĘŚNIE BRZUCHA:
-skłaony na podłodze 4 serie po 12 powt 3min.odp
-podciąganie kolan do klatki piersiowej 4 serie po 12powt 2min odp
MIĘŚNIE BICEPSA:
-uginanie ramion ze sztangą stojąc 4serie 12powt. 2min odp.
-uginanie sztangielki w podporze o kolano 4serie 12powt. 2min. odp

Pt. MIĘŚNIE GRZBIETU:
-podciąganie na drążku szerokin nachwytem 3 serie 8-6powt. +1max opd.2-3min
-podciąganie sztangielki jednorącz 4serie 12powt 3minodp.
MIĘŚNIE TRICEPSA:
-wyciskanie sztangi wąski uchwyt na płaskiej ławce 4serie po 10powt 3min. odp.
-uginanie sztangielki za głowa 4serie po 12 powt 2min odp.

Do tego po każdym treningu trening aerobowy-lekki bieg 10-15min

Wg. was o jaki teraz powinienem trenera prosić pragram treningowy. Bo dzięki temu osiągnąłem już to co chciałem. A terz chciałbym max.zwiększyć mięsnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1172 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5724
jakim sposobem wyliczyłeś sobie zapotrzebowanie na poziomie 1800Kcl ??
Oblicz je sobie poprawnie http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html
i do tego co Ci wyjdzie dodaj 800Kcl dziennie :) masa pójdzie ! nie ma siły
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 146
Trener mi plan robił i wszystko obliczał. A celem było odtłuszczenie i nabranie czystej masy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 146
Chciałem się pozbyć tłuszczyku, ponieważ on szybko mi przybywał.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 608 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6208
No to skoro robisz redukję to nic dziwnego że waga Ci spada

"Po dzikich, wolnych wilkach zostały tylko sny
Nie krzykną już "obława", nie będzie żadnej walki
Bo nie ma więcej wilków, zostały tylko psy"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 146
Więc o jaki teraz mógłbym poprosić plan ternera aby wyćwiczyć sobie gigantyczne mięśnie???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 608 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6208
Najlepiej jakbyś przemyślaną masówkę zrobił, a potem redukcje.

"Po dzikich, wolnych wilkach zostały tylko sny
Nie krzykną już "obława", nie będzie żadnej walki
Bo nie ma więcej wilków, zostały tylko psy"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 584 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 31721
wegle do 400 g dziennie przy twojej masie waga pojdzie na +.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 146
To warto kupić jakiego Gainera.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

siłownia PO czy PRZED śniadaniem

Następny temat

Trening na mase

nutloveb