SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

~~KAIZENteam~~pytania do nas!

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 260362

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 94 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2244
Rafale jak zaczela sie Twoja wspolpraca z Kaizen? czemu akurat to Ty?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1560 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6223
kipek w ostatnim SdW dokladnie opisuje jak cwiczyc nogi.
Ciezko Ci cokolwiek podpowiedziec bo nic o Tobie nie wiem.

Ikab raczej od razu spalasz fat bo masz bardzo niski lub zerowy poziom glikogenu.

x1....
dogadalismy sie i juz a dlaczego ja to nie wiem.
Moze lepsi zawodnicy byli juz "zakontraktowani" ....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 94 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2244
oni sie do Ciebie zglosili czy Ty do nich :P?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11507
Kipek jezeli dopiero zaczynasz cwiczyc nogi i ogolnie twoj staz treningowy jest 3miechy, to trening moze byc. Tylko zwiekszylbym ilosc powt. w seriach i zmienil ost. cw.
Przykladowo:
-wyprosty siedzac 20,15,12-8,12-15
-przysiady 20,12,8-10,12-10
-uginanie podudzi lezac 1*15-20,2*6-8
Nie zapominaj rowniez o lydkach.
Czesc

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 94 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2244
za tydzien zaczynam trening na siłe.
jakie suple zastosowac z kaizena?
podajcie jakis zestaw i ceny przy suplach
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1284 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 12989
Rafał, dlaczego nie odpowiedziałeś na moje pytanie odnośnie zawodów ?

pozdro ...

" (...) wystarczy ruszyć dupę i pokazać klasę (...) "
---------------------------------
www.jwip.pl
www.wlodarek.waw.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1560 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6223
malphas z tego kalendarza to tylko MP i ME
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1284 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 12989
Głupim bym był gdybym nie skorzystał z takiej możliwości jak konsultacje z zawodowcem. Proszę więc o poradę, mianowicie o sprawdzenie mojej diety. Na początku może się przedstawię. Data produkcji 31.08.1988r czyli nie tak dawno temu ;) trenuje lekko ponad dwa lata, jednak z głową tzn. dietą itp. zaledwie lekko ponad rok. Aktualnie ważę 86kg przy wzroście 189cm jednak moim celem jest dojść do 90kg do końca marca, następnie powoli obcinać kcal z węgli i przejść na redukcje. Odnośnie suplementów/odżywek stosuje stałą suplementację monohydratem (aktualnie 300g mono kazein), witaminy ‘one-a-day’, zma, oraz proteiny + węgle potreningowe.

Prosiłbym o sprawdzenie diety, wprowadzeniu paru korekt lub udzielenie kilku cennych wskazówek

6.30:
*120g płatków owsianych + 2 plastry ananasa
*2 całe jaja i 3 białka
*witaminy

9.40:
*chleb żytni razowy (170g) + pierś z kurczaka (150g) + warzywa
*oliwa z oliwek (5g)

12.35:
*chleb żytni razowy (170g) + pierś z kurczaka (150g) + warzywa
*oliwa z oliwek (5g)

15.30:
*100g ryżu + 200g filetu z dorsza + orzechy włoskie (10g) + surówka

17:00 – TRENING
w dni treningowe około 18:30 (tzn. bezpośrednio po treningu) Carbo(70g) + WPC(30g)

19.30:
*100g ryżu + 150g pierś z kurczaka + oliwa z oliwek (5g) + surówka

22.00:
Tuńczyk na wodzie (140g)

teraz kilka słów odnośnie treningu, więc uznałem, że dobrym wyborem będzie trening przygotowany przez Ciebie dla Harda w teście Kaizena, tzn. 3 dniowy split

PS. Jeżeli w czymś miałoby to pomóc zamieszczam swoje aktualne fotki (zrobione specjalnie przed momentem z marszu – jakość może nie jest najlepsza, jednak coś tam widać)

http://img441.imageshack.us/img441/2280/obraz0255hq1.jpg
Mięśnie brzucha przodem

http://img441.imageshack.us/img441/4236/obraz0257wk3.jpg
Mięsień trójgłowy ramienia bokiem

http://img179.imageshack.us/img179/2213/obraz0258xl2.jpg
takie ‘coś’

http://img266.imageshack.us/img266/3980/obraz0265cy9.jpg
nogi

ogólnie mówiąc wiem, że słabo, jednak wiem również, że kiedyś będzie lepiej, fotki prezentuje jedynie w celu możliwości lepszego doradzenia, a nie w żadnym wypadku oceny sylwetki

pozdro …

" (...) wystarczy ruszyć dupę i pokazać klasę (...) "
---------------------------------
www.jwip.pl
www.wlodarek.waw.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1560 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6223
to jest dieta ktorą juz stosujesz czy dopiero bedziesz...?
Wyglada ok'
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11507
x1, jezeli jestes hard lub mezo to bardzo sprawdza sie w takim przypadku Kreatyna Transport (cena 155-165zl), duza oucha spokojnie wystarczy Ci na cykl.
Glutamina zawsze sprawdzala sie w sportach silowych, tak w podnoszeniu ciezarow jak i w kulturystyce. Duze opakowanie jest naprawde wydajne 1kg za 190-200zl, dawkowanie to juz sprawa indywidualna.
Chociaz niektorzy nie wierza w Tribulusa, ja jednak go proponuje. Mysle ze Rafal sie rowniez ze mna zgodzi ze polaczenie tej rosliny razem z Zma pm czyni trening bardziej wydajnym. Z treningu na trening czujesz jak twoje miesnie zwiekszaja moc i sa bardziej wypoczete(cena:tak naprawde kazdy sklep ma inna).
Na koniec zaproponuje kofeine(najlepiej polaczyc ja z przesla skrzypowata)to zarzyte na 1h przed treningiem daje wzrost sily nawet o 5-10%.
Organizm przyzwyczaja sie do takego stanu rzeczy i pozniej zaczyna egzystowac podczas treningow na wyzszym polapie.
POWODZENIA

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

do 8 kg masy

Następny temat

pytanie odnosnie kreatyny

nutloveb