SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

>>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 531479

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 3252 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 22813
ANKIETA:
- wiek : 21 lat
- staż treningowy : 2 lata
- najbliższy cel sportowy : Jak najbardziej sucha Masa , poprawa siły głównie w WL oraz poprawa ramion
- planowana dieta zgodna z celem : około 150g białka , 350g węgli powoli podbijam , 60-70g tłuszczy
- planowany trening zgodny z celem : Aktualnie 4 dniowy split z 2 dniami wolnymi w tygodniu , w DNT wpadają czasami interwały oraz po treningach 2-3 razy w tygodniu cardio . Za 2 -3 tygodnie planuję zmienić na 5 dniowy PPL z podziałem na Hipertrofię i siłę w Push i Pull
- ostatnio (6 miesięcy) stosowana suplementacja : Białko WPC,Kreatyna ,BCAA,WIT C,Magnez,Pre workouty okazyjnie
- dołączone aktualne zdjęcie/zdjęcia


Prowadzę cały czas blog w którym recenzuję różne suplementy lub składniki diety , a także wygrałem suplementy od Iron Horse za rzetelne prowadzenie dziennika w Maju.2015r.

https://www.sfd.pl/[BLOG]_O_lepsze_jutro__by_adkens-t1045477-s139.html#post6

Jak widać codziennie dodawane wpisy , jak nie mogę z kompa to lecą z komórki estetycznie , czytelnie i szczerze.





...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10983 Napisanych postów 50417 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
ANKIETA
-Wiek : 26 lat
-Staż treningowy : 4 lata
-Najbliższy cel sportowy : Budowanie czystej masy mięśniowej
-Planowana dieta zgodna z celem : DT3200kcal DNT2800kcal, B: 2g/kg, T: 1g/kg, W: reszta
-Planowany trening zgodny z celem :
Poniedziałek: Push Siła
Wtorek: Pull Siła
Czwartek: Push Dynamika – Hipertrofia
Piątek: Legs Dynamika – Hipertrofia
Sobota: Pull Dynamika – Hipertrofia
-Rekordy maxymalne w konkurencjach 3-bojowych : WL 95kg, Przysiad 125kg, MC 165kg
-Ostatnio (6 miesięcy) stosowana suplementacja : WPC, Kreatyna, Yohimbina
Dlaczego ja?
Dwa tygodnie temu zakończyłem reverse diet utrzymując niski BF po redukcji więc mam dobrą bazę do budowania dobrej jakościowo masy mięśniowej i takie są moje plany na najbliższe miesiące. Swego czasu prowadziłem dziennik konkursowy pod okiem Roniego220 w dziale FitRage.
https://www.sfd.pl/Dziennik_konkursowy/Bury07-t1046921.html
Zdjęcia:
Aktualne zdjęcie z rana na czczo

Zdj. sprzed miesiąca po treningu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 1556 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 35178
Wiek - 20lat(w sierpniu 21lat)
staż treningowy:
siłownia - 3lata z przerwami na sporty walki, obecnie tylko siłownia:
MMA/BJJ/zapasy - 1,5roku
muay thai - 1,5roku
cel sportowy -Budowani masy, gdyż jestem po lekkiej redukcji, zacząłbym podbijać węglowodany.
dieta:
B-600g piersi z kurczaka + 2/3jajka/twaróg/odżywka białkowa
T-olej/oliwa do smażenia kurczaka, lub warzyw
W-płatki owsiane 100/110g +300g ryżu(tutaj na początku masy tylko później dodawałbym +50g ryżu) zamiennie makaron, kasza gryczana
Trening:
split 4 dniowy:
pon-klatka +przód/bok barków
wto-plecy + tył barku
czw-biceps + triceps
pią - nogi
rekordy:
MC - 8x155kg
Przysiad - 6x120kg
wyciskanie hantli skos dodatni 8x35kg
suplementacja:
przedtreningówka, witaminy, odżywka białkowa


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wraz z publikacją zdjęcia.











Zmieniony przez - nevalainen w dniu 2015-06-29 18:31:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 88 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3666
Wiek: 22 Lata
Staż treningowy: 5 Lat jakoś już będzie ,niedługo jednak 1 debiut ,Sopot 18 lipiec
Cel sportowy: Odrazu po zawodach Masa
Dieta: 5 Posiłków + po treningowy
Trening:Standardowy Split 4 dniowy ,jednak trenuje zazwyczaj 5 dni ,jeden dzień się przesuwa
Rekordy w TS: Nigdy nie sprawdzałem ,skupiam się bardziej na ,,czuciu,, mięsniowym niż na ciężarach jakich używam
Suplementacja: Podstawy ( kompleks witamin ,aminokwasy bcaa,białko do uzupełniania braków ,pojedyńcze minerały )
Waga i wymiary: Wzrost 184 / waga 87 kg ,wymiarów nie mierzylem już dawno ,podstawa to lustro







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 173 Napisanych postów 8310 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 40217
ANKIETA:
- wiek : 27lat
- staż treningowy : ok.5 lata
- najbliższy cel sportowy : masa,do końca roku jeszcze ok.8 kg. debiuty 2016
- planowana dieta zgodna z celem : 7 posiłkow + 3 szejki
- planowany trening zgodny z celem : 4 dniowy split,kazda partia raz w tygodniu.
- ostatnio (6 miesięcy) stosowana suplementacja :wpc,vitargo,carbo,czasem preworkout
- dołączone aktualne zdjęcie/zdjęcia






Zmieniony przez - 12Bartek88 w dniu 2015-07-02 10:44:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 4195 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 79278
ANKIETA:



- Wiek - 26 lat
- Staż treningowy - ponad 3 lata
- Najbliższy cel sportowy - masa dobrej jakości
- Planowana dieta zgodna z celem obecnie Low Carb, 3g białka, 0.5węgli, 1.8g tłuszczy
- Planowany trening zgodny z celem Własnie skonczyłem Push & Pull i teraz standardowy Split
- jeśli są znane to Rekordy Maxymalne w konkurencjach 3-bojowych

Klatka - 136kg
Martwy - nie sprawdzałem
Przysiad - j/w


- Ostatnio (6 miesięcy) stosowana suplementacja (tylko preparaty; ew. mocniejsze środki - o tym również należy wspomnieć, nie wyklucza to z udziału w naborach) - jabłczan kreatyny, bcaa w stałej suplementacji, białko w prochu w celu uzupelnienia braków i kompleksy witamin, magnez, cynk, b6, itp.


- dołączone aktualne zdjęcie/zdjęcia (obecnej formy-wystarczy w ankiecie jedno pożądne) ukazujące jako min. sylwetkę w momencie rozpoczęcia testu; w temacie testowym: wymagane wykonanie zdjęć z obowiązkiem trzymania aktualnego dziennika








Prowadziłem na forum 3 testy sponsorowane, jeden 3 miesięczny, dodatkowo prowadzę obecnie dziennik treningowy na forum SFD w jednym z działów :)


Zmieniony przez - NoIzZeR w dniu 2015-07-03 17:04:35

Impossible Is Nothing

Pomogłem ? Daj SOG'a :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 423 Wiek 42 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 15359
ANKIETA:
- wiek :19lat
- staż treningowy : 3lata+
- najbliższy cel sportowy : Solidna masa do końca roku.
- planowana dieta zgodna z celem :
1)
4 całych jajek (M) 283.3 25.5 19.8
10ml oliwy z oliwek 90 - 10
30g białka 111.3 23.4 0.8
100g chleba 257 8.5 1.4
2)
Saszetka ryżu 360 8.5 0.7
Kurczak 170g 168.3 36.6 2.2
3)
Saszeta ryżu 360 8.5 0.7
Kurczak 170g 168.3 36.6 2.2
4)
Saszetka ryżu 360 8.5 0.7
Kurczak 160g 158.4 34.4 2.1
5)
twaróg półtłusty 250g 360 42.5 14.4
chleb 60g 154.2 5.1 0.8
Suma: 2830.8 238.1 55.8

- planowany trening zgodny z celem : 5 dniowy split.
Poniedziałek:Nogi
Wtorek:Klata+Triceps
Czwartek:Barki+Biceps
Piątek:Plecy+Kaptury
Sobota:Klatka+biceps+triceps
- ostatnio (6 miesięcy) stosowana suplementacja :wpc,carbo,omega 3,witaminy A-Z,agmatyna
Dlaczego ja:
Ostatnimi czasy ciężko pracowałem na produkcji kół do samochodów,dzięki niej zrozumiałem co tak naprawde chce-chciałbym robić w życiu i na pewno nie była to tamta praca.Aktualnie nie pracuje już lekko ponad miesiąc i robie wszyskto aby spełniać się w tym co lubie robić,czyli praca nad swoją sylwetką.Myślę,że jak narazie powrót do formy idzie w jak najlepszą strone,a wsparcie od firmy BSN doda na pewno sporego kopa motywacji jak i oczywiście niezbędnej suplemenacji.
Jakiś czas temu zacząłem rownież prowadzić dziennik treningowy:
https://www.sfd.pl/[DT]Jak_nie_zrobie_z_siebie_potwora_to_żądam_o_bana.-t1078521.html
Wpisy staram się umieszczać w miare regularnie,oczwyście w przypadku kiedy wygrałbym owy nabór nowy dziennik byłby prowadzony na 100% ze względów oczwywistych :)
Aktualne zdjęcia:(Do porównania można zobaczyć w moim aktualnym dzienniku treningowym zdjęcia z dnia 10.VI.2015-pierwsza strona)

















Zmieniony przez - Shrom w dniu 2015-07-04 03:54:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1238 Napisanych postów 1487 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 24180
Wiek: 23lata, wzrost 180cm, waga aktualnie 108.3kg
- staż treningowy: 9lat
- najbliższy cel sportowy: masa przez najblizsze 2miesiace. Cel glowny to debiuty 2016
- planowana dieta : 4posilki dziennie + szejki bialkowe 2x [poki co chyba nie ma sensu rozpisywac dokladnie b/t/w]
- planowany trening: split
- rekordy aktualne nie znam, klatka 160x3 na treningu, przysiad 170x6, martwego ciagu nie robie od pol roku [dawniej rekord 240kg]
- ostatnio (6 miesięcy) stosowana suplementacja: rozne bialka, storm z universal, przedtreningowki roznego rodzaju - ostatnio lecial blackbombs z dy jako przedtreningowka






...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 37 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 54
wiek 33
- staż treningowy 10ms
- najbliższy cel sportowy redukcja ok 12kg wyrzeźbienie całego ciała
- planowana dieta zgodna z celem tj.dieta przypisana przez Norberta Tymczaka oraz Katarzynę Gurbacką
- planowany trening zgodny z celem tj.trening rozpisany przez Norberta Tymczaka
- jeśli są znane to Rekordy Maxymalne w konkurencjach 3-bojowych ...nieznane
- ostatnio (6 miesięcy) stosowana suplementacja tj.hydro,izolat,baca,glutamina,maca,jod,C1000,omega,turmeric,Chrom A z tych mocniejszych T3(3ms)
Zaczynam redukcję z programem,, Po treningu " z wrogiem jakim jest niedoczynność tarczycy ciężko przyśpieszyć metabolizm.W ostatnim roku schudłam 26kg (3ciąża)
Trenowała boks tajski A teraz jestem na siłowni 4-5x w tygodniu.Obiecałam sobie że teraz czas na to aby zadbać o siebie☺





Zmieniony przez - Phhola w dniu 2018-03-01 13:43:58

Zmieniony przez - Phhola w dniu 2018-03-01 13:44:29
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

>>> ZASADY PROWADZENIA TESTÓW <<<

Następny temat

>>> Pytania do moderatorów i weryfikatorów TUTAJ! <<<

Water