SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[new] trening + dieta

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 973

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10798 Napisanych postów 47742 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Witajcie,
caly wieczor czytam o HST. Jest tu tyle informacji, ze z pewnoscia nie wszystko zlapalem od razu, a na ponowne czytanie i gruntowanie wiedzy brakuje czasu. Dlatego zwracam sie do Was z prosba o ulozenie treningu HST. Na treningi przeznaczyc moge jedynie tylko trzy dni w tygodniu (poniedzialek, sroda, piatek). Moje dzienne zapotrzebowanie w kalorie to 2250. Mam 181cm wzostu i waze 78kg. Nogi mam dosc silne od roweru wiec na razie chce je oszczedzic i dac odpoczac po sezonie rowerowym.

Staram sie jadac dziennie do 5 posilkow. Posilki jem co 3-4h.
1. 1 sniadanie - musli z mlekiem
2. 2 sniadanie - serek waniliowy lub jakis przysmak ryzowy tudziez kasza manna
3. obiad (bardzo zroznicowany) - makaronu przez kotlety schabowe ;)
4. podwieczorek - miska ryzu na mleku
5. kolacja - kilka skibek ciemnego pieczywa z nabialem

Kupilem Gainer Mass XXL ktory pilem dotychczas tylko po treningu.

Bede bardzo wdzieczny za pomoc i rady.

Pozdrawiam,
el_
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 4559 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 42829
z przykrosćią stwierdzam ze treningu Ci nikt nie ułozy, no chyba ze jestes zupełnie poczatkujacy i cwiczysz dopiero miesiac np- wtedy jak znajde czas to cos wrzuce

"Na treningi przeznaczyc moge jedynie tylko trzy dni w tygodniu (poniedzialek, sroda, piatek)."
-- to w zupełności wystarczy

w poradniku układania planu (by peponent) masz podane przykładowe cwiczenia- wybierz sobie cos i sklec w plan a my ocenimy


co do diety
jezeli znasz swoje zapotrzebowanie to dodaj do tego 300- 500 kalori i tego sie trzymaj
im pózniej tym mniej ww, ostani posiłek czysto białkowy, wrzuc jakies zdrowe tłuscze: oliwa z oliwek, orzechy, słonecznik, marela

gainer wlicz do dziennej ilości kalori
staraj sie unikac wszelkich cudownych przysmaków

Pozdrawiam

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

HST poraz pierwszy

Następny temat

Kreatyna w AD

Fruzelina