SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[do oceny] OSTRA REDUKCJA - dieta, suple, trening

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2292

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 61
Prosiłbym o kompleksową ocenę mojego planu na szybka redukcję. Na chwile obecna bede go stosował jeszcze przez 18 dni (potem dwa tygdnie wakacji i przerwy od diety).

O sobie:

Lat: 21
Waga: 80.5 kg
Wzrost: 181 cm
BF: ~16% (mierzony wagą lazienkową, nie wiem na ile to jest dokładne)

Cel: Maksymalne zmiejszenie poziomu tłuszczu, szczególnie na brzuchu

Dieta:

1.
Jajecznica z trzech jaj, 2 kromki chleba z serkiem śniadaniowym i chudą wędliną drobiową

2. Jogurt Activia z płatkami musli

3.
Serek wiejski chudy + kromka chleba

4. (przed treningiem)
Kurczak z ryżem

5. (bezpośrednio po treningu)
2 wafle ryzowe, banan, białko

6. Twaróg chudy z oliwa z oliwek + 2 plasterki łososia


7. Białko


Nie podaje dokładnych wag produktów, bo mniej wiecej liczyłem to tak, żeby był ujemny bilans kaloryczny. Zstanawiamie tylko czy nie popełniam jakichs krytycznych błedów.


Suplementcja:

Rano na czczo:
Cytogenix Xenadrine HC RFA-X (termogenik) - 2 tabletki
Kwasy tluszczowe OMEGA3 - 1 tabletka
Kompleks witamin - 1 tabletka


Przed treningiem:
Cytogenix Xenadrine HC RFA-X (termogenik) - 2 tabletki
Olimp BCAA MEGA CAPS - 5 tabletek

Po treningu:
Olimp BCAA MEGA CAPS - 5 tabletek
Białko


Na noc:
Glutamina, w proszku, rozpuszczalna (1 porcja)


Trening:

5-6 razy w tygodniu

Ogólnie każdy mój trening zaczynam od treningu siłowego.
Trenuje jedną grupę mieśni, tak samo jak przy treningu na masę (8 - 10 powtórzeń=.
Robie yaywzcyaj 4 serie po 4 powtorzenia dla duzych grup miesniowych i 3 serie po 4 dla mniejszych.

Po treningu siłowym zaczynam aeroby. Zazyczaj jest to 45 min biegania na bieżni.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 13475 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 83559
Na diete nie patrzyłem.
BCAA dawaj 1g/10kg masy ciała przed i po treningu. Reszta ok najwyzej zwieksz dawke spalacza przedtreningowo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 61
A do jakiej dawki moge bezpiecznie zwiekszyć ilość spalacza?

Ile optymalnie miut przed treningiem powinienem brać spalacz i aminokwasy?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 13475 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 83559
Ok 30 min przed treningiem. Bezpieczna dawka to w rozumieniu producenta ta ktora on pisze na opakowaniu, z doswiadczenia jak przekroczysz 2 krotnie nic sie nie stranie Zwiekszaj stopniowo, chyba ze po tych 2 kapsach bedziesz juz czół zwieksenie potliwosci to nie ma sensu
Zdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4533 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34420
Dieta... jakby to powiedzieć... nie powala. W KAŻDYM posiłku masz mieć warzywo/owoc( banan po treningu ok). 2. posiłek nie powinien mieć w ogóle miejsca-proponuję tu np.ryż brązowy+pierś z indyka+warzywo+oliwa z oliwek(ZDROWE TŁUSZCZE MUSZĄ BYĆ). 3.posiłek w miarę ujdzie,tylko,jeśli ta kromka chleba jest żytnia razowa. Jeśli nie jest proponuję np. zamienić na płatki owsiane(tylko nie surowe). Po treningu jako źródło węgli prostych wystarczy banan,a proponowałbym zamiast wafli dać np. ryż parboiled. Do 6. posiłku dodaj warzywo np. pomidora. I najważniejsze: wiadomo,że dieta redukcyjna ma mieć ujemny bilans kaloryczny,lecz nie tak duży aby popalić mięśnie! Więc kontroluj spadek wagi. Radzę Ci aby nie wynosił więcej niż 1kg/tydzień. Jakby waga spadała za szybko lub za wolno wówczas modyfikujesz diete .
BCAA mam nadzieję,że dajesz też między treningiem siłowym a aerobowym. Witamin nie bierz na czczo tylko po posiłku,bo na czczo to one przez Ciebie przelecą i wylecą.Natomiast po posiłku zostaną zatrzymane przez treść pokarmową i wchłaniane w jelitach.

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 617 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11086
spalacz 20-30 minut przed treningiem, aminokwasy (przynajmniej ja biore) w szatni :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1418 Napisanych postów 35562 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 150828
Szanowny kolego: dieta ma aspekt jakosciowy i ILOŚCIOWY, jesli chodzi o ten pierwszy - to moim zdaniem jestsłabo, jesliactivie jesz smakowa-to jest to amoboj, jesli muesli słodzone - tak samo, jesli pieczywo z oczyszczonej maki - j/w. brak warzyw, mało zrodel tluszczu, vitaminyi omege bierzesz na psuty zoladek co jest bez sensu... Jesli chodzi natomiast o aspekt ilosciowy - to go niepodałes, nie wiadomo ile jesz białek, ile tłuszczy ile wegli, nawet - ile kalorii w ogole, pomijajac juz kwestię zapotrzebowania na w/w...

Trening tez dalbym do sprawdzenia w odpowiednim dziale...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

aakg mega hardkor przed treningiem czy przed snem?

Następny temat

Co radzicie ?

Fruzelina