SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[art] PIERWSZA REDUKCJA - PRZYGOTOWANIE DO DIETY.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 478383

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 4779 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 28961
Oł to nie wiedziałam bo wyświetliło się info że mój głos został dodany ...hmmm....
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 33 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 445
Dokładnie przydałaby się informacja jak "naprawić" swój "spaprany" metabolizm
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 21 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 55
Naprawdę fajny artykulik dzięki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 165
witam niewiem czy zakłądać nowy temat chodzi o to ze ułożyłem diete redukcyjną czy bd dobra? powiedzcie.. aha dodam wiek 19lat waga 87kg wzrost 181 otyłość tymu jabłko ;P
Dzień 1.

* Śniadanie 365 kcal - 3 łyżki płatków kukurydzianych, łyżka otrąb żytnich, starte jabłko, łyżka rodzynek, zalane 150 ml jogurtu naturalnego bez cukru, szklanka kawy zbożowej bez cukru.
* II śniadanie 145 kcal - kanapka z kromki chleba żytniego posmarowana niskokaloryczną margaryną z plasterkiem chudej szynki wieprzowej, duży pomidor, szklanka herbaty z cytryną bez cukru.
* Obiad 530 kcal - sałatka ziemniaczano-serowa, szklanka zielonej herbaty bez cukru.
* Podwieczorek 100 kcal - szklanka świeżo wyciśniętego soku pomarańczowego.
* Kolacja 340 kcal - ćwiartka kurczaka upieczonego na rożnie bez tłuszczu i skóry, sałata zielona skropiona sokiem z cytryny, szklanka zielonej herbaty bez cukru.

Dzień 2.

* Śniadanie 355 kcal - dwie kromki chleba pełnoziarnistego posmarowane niskokaloryczną margaryną z pastą z ryby gotowanej (100 g) i chudego białego sera (80 g) z kiełkami, szklanka kawy zbożowej bez cukru z mlekiem 0,5% (100 ml).
* II śniadanie140 kcal - banan, szklanka wody mineralnej niegazowanej.
* Obiad 535 kcal - zapiekanka z ryżu, szklanka herbaty owocowej bez cukru.
* Podwieczorek 140 kcal - bukiet warzyw z 200 g ugotowanych szparagów, 100 g kalafiora i 100 g brokułów, kromka razowego chleba, szklanka herbaty zielonej bez cukru.
* Kolacja 310 kcal - cielęcina pieczona (150 g), fasolka szparagowa gotowana (150 g), buraki gotowane (100 g), kromka chleba razowego, szklanka herbaty z cytryną bez cukru.

Dzień 3.

* Śniadanie 380 kcal - szklanka soku pomarańczowego, 2 jajka na miękko, dwie kromki chleba razowego posmarowane niskokaloryczną margaryną, szklanka herbaty z cytryną bez cukru.
* II śniadanie 145 kcal - kanapka z kromki chleba pełnoziarnistego posmarowana niskokaloryczną margaryną z plasterkiem kiełbasy krakowskiej suchej, mała papryka czerwona, szklanka wody mineralnej niegazowanej.
* Obiad 525 kcal - gulasz z indyka, sałata zielona z odrobiną oleju (100 g), szklanka herbaty owocowej bez cukru.
* Podwieczorek 155 kcal - kawałek biszkoptu na białkach (30 g), szklanka kawy zbożowej bez cukru z mlekiem 0,5% (100 ml).
* Kolacja 300 kcal - 2 kromki razowego chleba posmarowane niskokaloryczną margaryną, 150 g pieczonej chudej wołowiny, kilka plasterków pomidora, szklanka herbaty z cytryną bez cukru.

Dzień 4.

* Śniadanie 380 kcal - omlet z dwóch jajek z warzywami (po 50 g papryki czerwonej, brokułów i pieczarek, 100 g pomidora) na parze, szklanka kawy zbożowej z mlekiem 0,5% (100 ml) bez cukru.
* II śniadanie 160 kcal - mały owoc, szklanka herbaty bez cukru z cytryną.
* Obiad 525 kcal - talerz krupniku, 200 g polędwicy wołowej upieczonej na rożnie bez tłuszczu, marchew z groszkiem gotowana (150 g), ziemniaki gotowane (100 g), szklanka zielonej herbaty bez cukru.
* Podwieczorek 130 kcal - szklanka soku grejpfrutowego, jeden herbatnik.
* Kolacja 305 kcal - ozór w galarecie (150 g), kromka chleba chrupkiego żytniego, liść sałaty, szklanka herbaty z cytryną bez cukru.

Dzień 5.

* Śniadanie 365 kcal - dwie kromki pełnoziamistego chleba posmarowane niskokaloryczną margaryną z dwoma plasterkami chudej szynki, melon (100 g), szklanka kawy zbożowej bez cukru z mlekiem 0,5% (100 ml).
* II śniadanie 160 kcal - serek homogenizowany z rodzynkami (100 g), szklanka kawy bez cukru.
* Obiad 535 kcal - makaron z sosem, szklanka herbaty owocowej bez cukru.
* Podwieczorek140 kcal - mus z jabłek (200 g), szklanka herbaty bez cukru z cytryną.
* Kolacja325 kcal - 150 g gotowanych kopytek, surówka z cykorii z cytryną (100 g), szklanka zielonej herbaty bez cukru.

;P

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2701 Napisanych postów 50582 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 341165
zdecydowanie za mało kcal. posiłki tez pozostawiają wiele do życzenia.

pzdr/

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 82
Zdecydowanie świetny artykuł.
Ja jakiś czas temu schudłem ze 123kg do 86kg w 3 miesiące (odżywiałem się intuicyjnie bez żadnego głodowania, a wagi nie mogłem kontrolować bo po prostu nie miałem w domu wagi). Większość powie, że to za dużo jak na tak krótki czas ale od pewnego czasu ustabilizowałem wagę, a wyniki badań typu krew, mocz itd. były ok (robię co pół roku bo trenuję judo).
Poza tym polecam wszystkim przeczytanie krótkiej książki : "Żywność naturalne lekarstwo" prof. dr Michael Hamm wyd.ESPIRIT
Bardzo pomaga w uniknięciu błędów przy układaniu diety. Jak coś to mogę zainteresowanym wysłać część (mam tylko tyle ile było mi potrzebne do konkursu biologicznego) na e-maila.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 365 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9155
Patmaz to pochwal się jakimi fotami :) nie bądź żyła :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47709 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Dobry art
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 31
planuję założyć swój dziennik i zacząć redukcję a ten artykuł bardzo mi w tym pomożę:) poleciał SOG!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 63 Wiek 41 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1745
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Oponka

Następny temat

Ser biały / Sos

NutLove