SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[art] PIERWSZA REDUKCJA - PRZYGOTOWANIE DO DIETY.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 474576

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Usunięty przez flex1976 za pkt 6 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 854
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47395 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Mój excel-owy jest najlepszy.
...
Napisał(a)
Usunięty przez flex1976 za pkt 5 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 854
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6389 Napisanych postów 75358 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 631780
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 0
Hejo ja właśnie próbuje przejść z niemądrej diety na rozsądną redukcję. Liczę cały dzień i się doliczyć nie mogę. Kobieta 63 kg 169 cm. Z moich wypocin wynika że powinnam jeść ok. 1900 kcal. W tym około 190 g W 120 g B i 70 T. Wysiłek 3 razy w tyg siłowy trening plus 1 interwał. Czy ktoś może to zweryfikować? ;D Kto się lepiej zna.


Zmieniony przez - susceptancja w dniu 2017-11-24 21:57:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2662 Napisanych postów 50477 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340449
Obliczenia wyglądają całkiem rozsądnie, także zacznij z tego pułapu i obserwuj co się dzieje.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 0
Dziękuje za odp. :) Dodam tylko że trener dał mi diete 1200 kcal, która skończyła się nawykiem kompulsywnego objadania. Mam nadzieję że metabolizm ruszy resztkami sił.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6389 Napisanych postów 75358 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 631780
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3830 Napisanych postów 63346 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680449
Możesz wrzucić wyliczenia. Zobaczymy, jak one dokładnie wyglądają.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 0
Tak mi kalkulator obliczył. Zastanawiam się nad tym co jak mam gorszy pod względem treningów tydzień. Są to treningi siłowe głównie 3x i zawsze interwał x1. Jadłam dużo mniej 1300-1500 przeplatane objadaniem się średnio 1-2 w tyg. Jadłam ok 3500. Nie ma się co dziwić wyliczając średnią że waga ani rusz. Ręce otłuszczone jak nigdy. Już mi mózg paruje. Było tak też że jadłam te 1300 2 tyg i nawet 1 kg nie ruszył
waga 64 i 168 cm
WIEK
26
AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA
Umiarkowana aktywność (ćwiczenia 1-2 razy w tygodniu)
OBLICZ
WSKAŹNIK BMR
1458 kcal
ABY UTRZYMAĆ WAGĘ
2260 kcal



Zmieniony przez - susceptancja w dniu 2017-11-25 21:20:46

Zmieniony przez - susceptancja w dniu 2017-11-25 21:28:27
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Oponka

Następny temat

Ser biały / Sos

WPC zestaw