SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[ BLOG] melo15 - Walka o lepszego siebie (podsumowanie redukcji '16 str. 32/reaktywacja dziennika st

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

Ilość wyświetleń tematu: 220106

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

mężczyzna

Wiek

19

Masa ciała

80

Wzrost

177
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1222 Napisanych postów 3420 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 54566
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3855 Napisanych postów 2593 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 49442
Zastanawiasz się jak ogarnąć święta.. Możesz spróbować tak jak ja, czyli do świąt lecę normalnie z treningiem i szama. A po świętach z 2 dni na niskich węglach, żeby zwiększyć wrażliwość. Bo przez święta to wleci pewnie bogato węgli ;)
Wydaje mi się ze to git rozwiązanie ale może się wypowie ktoś mądrzejszy ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 710 Napisanych postów 9056 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 98427
Raczej odwrotnie.
Lepiej zrobić miejsce na węgle niż upychać je tam, gdzie miejsca dla nich nie będzie....
Zresztą, jest bardzo dobry artykuł Sola na ten temat.


Zmieniony przez - WojtekA4 w dniu 2016-12-16 09:54:51
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 834 Napisanych postów 3136 Wiek 44 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 59432
Można połączyć jedno i drugie.
Przed świętami 1 (max 2 dni) malutko (wszystkiego, nie tylko węgli, ale i białka i tłuszczu), 2 dni jedzenia, ale nie pod sam korek, a następnie już trzeba zwolnić tempo do "zera" lub znów chwilę na minusie, żeby zużyć zapasy.
Tylko osoby o delikatnym układzie pokarmowym nie powinny za bardzo się głodzić, bo po przegłodzeniu w Wigilię może być ciężko, kiedy nagle zjedzą więcej grozi ból żołądka, niestrawność.
Z tym, że te ograniczenia nie powinny być uciążliwe, żeby dały się wytrzymać, a w razie treningów należy oczywiście zjeść więcej.

Dodatkowo wszelkie formy poprawy wrażliwości insulinowej w czasie okresu jedzenia wskazane - spacery , gorzka kawa czy herbata między posiłkami, witamina C (mandarynki na deser :) ) itp. Duża ilość alko niekoniecznie, bo pewnie wrażliwość insulinowa poleci dramatycznie...

Jedzenie na dużym plusie dłużej, niż dwa dni, to już raczej zły pomysł:
http://potreningu.pl/articles/4260/wystarczy-dwudniowy-cheat-day-by-wywolac-insulinoopornosc

Jeśli ktoś chce więcej wypić, to lepiej zachować umiar w jedzeniu i na odwrót. Jedno z drugim w dużej ilości to najgorsze wyjście.

Pozdrawiam.





Zmieniony przez - M-ka w dniu 2016-12-16 10:17:52
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1222 Napisanych postów 3420 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 54566
Najpierw chcialem zrobić od niedzieli do Wigilii właśnie coś z artykułu Sola czyli LCLF, potem że sam lowcarb teraz sam nie wiem bo głowa ostatnio trochę szwankuje... idealnie byłoby te 6 dni lclf ale chyba najprawdopodobniej będzie przed i po 2-3 dni vlcd plus nie jedzenie pod korek jak M-ka pisze :)

Ja na szczęście alko nie pije więc chociaż ten problem z glowy


Zmieniony przez - melo15 w dniu 2016-12-16 10:43:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 834 Napisanych postów 3136 Wiek 44 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 59432
Jak mogę Ci coś doradzić, to po pierwsze patrz, by się czuć komfortowo psychicznie, a nie LC czy LF... Ogranicz tylko tyle i tak długo, ile będzie Ci z tym wygodnie. Spokojna głowa jest w tym wszystkim najważniejsza, a nie jakieś sztywne regułki.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1222 Napisanych postów 3420 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 54566
Jasne Wasze rady bardzo sobie cenię :)
Ogólnie wczoraj znowu trochę więcej podjadłem niestety a może i stety
Wiem że od dłuższego czasu jest tutaj dziwnie w tym dzienniku jak u bulimika czy jeszcze jakoś inaczej, no ale niestety nie zawsze jest tak jakbym sobie wymarzył. Może to wyglądać że jestem pi*ą bo nie umiem trzymać michy w tym momencie ale nie zawsze musi być to 100%

Będę starał się jeść nie przesadzając z ilością
System liczenia zostaje ale liczę dopiero pod koniec dnia żeby zobaczyć ile tam zjadłem mniej więcej
Posiłki 2-4 zależy od dnia, czasu, chęci
Oczywiście IIFYM
W DNT jeść mniej i przede wszystkim węgli
Może będę robił typowy CBL, może nie, może śniadanie b+t a może nie, a może bez ww przed snem - wyjdzie w praniu
Próbuję przed świętami jeść mniej, dużo mniej i po świętach też
Na pewno będę chciał zrobić w międzyczasie jakąś mini redukcję ale dopiero wtedy gdy głowa będzie gotowa
I nastąpi lekka modyfikacja treningu bo byłem dziś u fizjo
Na szczęście więzadło i łąkotki całe (widziałem na USG ) no ale mocno posklejane mam struktury i lekki stan zapalny, rolować, rozciągać póki co oszczędzać no i za tydzień następna wizyta
Jak mi "rozbijał" to myślałem że umrę taki ból



Zmieniony przez - melo15 w dniu 2016-12-16 12:05:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3855 Napisanych postów 2593 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 49442
Pisząc to miałem na myśli raczej ze się zje trochę więcej a nie ile wlezie... ;) ale spoko.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1222 Napisanych postów 3420 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 54566
16.12

Trenig dziś wyjątkowo bo brat przyleciał wczoraj a chciał dziś iść na siłkę a zresztą nie wiem czy będę mieć czas w weekend. Trening na plus, minimalny progres na płaskiej. Mimo że trening był 6 h po posiłku ale miałem energię i siłe a nic nie zalegało na żołądku.



Klatka + biceps

1. Wyciskanie sztangi na płaskiej z pauzą RAMPA 6 40/50/55/60/65/67,5 kg x4

2. Wyciskanie hantli na skosie górnym 3 x10-12

3. Wyciskanie hantli na płaskiej 3x 10-12

4. Ściąganie linek na bramie 2 x40

5. Uginanie przedramion ze sztangą RAMPA 8 15/20/25/30/30 kg x6

6. Młotki z hantlami 3 x10-12

7. Uginanie przedramion na wyciągu dolnym 1 x 40



1. 11:00



Pieczywo 100 g
Szynka z kurczaka 50 g
Ser żółty 25 g
Masło 10 g
Warzywa
Jogurt 2 szt
Ciastka 2 szt
Awokado 50 g
Owoce 250 g
Czekolada 85% 20 g

35/195/55

2. Post workout 19:30

WPC 30 g
Mleko 1,5% 200 ml

30/10/5

3. 21:00



Naleśniki 3 szt
Twaróg chudy 150 g
Banan
Tran 10 ml

40/130/30

Całość: 105/335/90



Do pierwszego posiłku:

- Wit C 2 g
- Wit D3+K2 1 kap
- Probiotyk
- Gymnemma Sylvestre 1 kap

Do ostatniego posiłku:

- ZMA 2 kap
- Wit C 2 g
- Gymnemma Sylvestre 1 kap
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 31340 Napisanych postów 268886 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1358380
jak nie pijesz to ja ci nie podpowiem
mam tylko protokoły z alko
1

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-rafaltreningi@protonmail.com

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

intermittent fasting

Następny temat

Słaby wygląd bez napinki %-)

Fruzelina