SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[SPAM] Każdy bije co popadnie, żeby forma wyszła ładnie.!

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 105983

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 8434 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 30390
a po redu mam plan zarzucic mixa delikatnie i deke i powoli kcal dokladac, no ale zobaczymy narazie sie jeden plan zmienil i trzeba ciac

aj tez lubie skakanke
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3364 Napisanych postów 72173 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 459062
tez nie umialem, ale dochodze do wprawy, juz robie podwojny brot skakanka przy jednym wyskoku i potrafie kontynuować, biegac i dlugo skakac . Wczesniej to katorka byla. Dzisiaj sobie kupilem buty sportowe to nie bedzie mi paluchow j**alo:d

Jedno ziarnko piasku moze zatrzymać klepsydrę
Jedna zbłąkana kula może zatrzymac życie
https://www.sfd.pl/gienus12__wojna_z_sylwetką_trwa.._!_-t1070946.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 8434 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 30390
lodzian myslisz ze tyle exe starczy? jadles kiedys??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 26505 Napisanych postów 83357 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 893599
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 73441 Napisanych postów 337741 Wiek 46 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1587688
exe nie jadłem ale ona ma jak dobrze pamietam krótki okres półtrwania
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 7488 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 39705
k***a . zrobile mtego shoota ost co pisale mlodzianin i cos nie poszlo noge rwie od 2 dni strasznie nie da rady chodzic ehhh i spuchla

My name is Daniel Lugo and I believe in fitness. ' ;))

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 26505 Napisanych postów 83357 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 893599
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 73441 Napisanych postów 337741 Wiek 46 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1587688
strike5
k***a . zrobile mtego shoota ost co pisale mlodzianin i cos nie poszlo noge rwie od 2 dni strasznie nie da rady chodzic ehhh i spuchla


a co tam wbiłeś?bo nie pamiętam co pisałeś??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 8434 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 30390
nie bedzie tyle wegli, do tego oxa wydawalo mi sie ze troche mi zbijala estro ale abdan nie robilem takze taka obserwacja tylko.. wiec nie powinno wody trzymac do tego e3d troche exe i powinno byc gi

wiem ze okres am kroki, ale kiedys z kims gadalem i chodzi o o ze on na innej zasadzie dziala niz tamox ze nie obniza tylko zabija estrogeny cos w ten desen, i zanim nowe sie wytworza to porzeba paru dni, moglem cos przekrecic ale mneij wiecej tak to zrozumialem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 7488 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 39705
prop alpha . no tak rwie noge ze masakra bilem 7x4 prawe udo . az sei plakac cjce kur...

My name is Daniel Lugo and I believe in fitness. ' ;))

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Testosteron - Pierwszy Cykl

Następny temat

Cykl enan/wino odblok

kizzers krem