SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[K] Kreatyna500g+zma

temat działu:

Targowisko

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 678

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 523
Witam
Nie owijając w bawełne, jestem początkującym(miesięczny staż),chcącym, szybko i za małe pieniądze nabrać masy, oczywiście dieta jest, tylko brakuje mi siły na treningach, więc przeglądając wpadłem na pomysł zakupy w.w produktów, najlepiej w cenie nie przekraczającej 55zł, wliczając przesyłke :P
Zależy mi na na tym aby ZMA starczyło na cykl czyli około 5 tyg. bo o krete się nie martwie przy 500g :)
Kontakt, najlepiej PW
Pozdrawiam i czekam na odzew :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 560
to nie ma sklepu koło Ciebie? kreatyna 500g najtańsza 30zł ale szarpie wątrobe po pierwszym tygodniu oddałem koledze takie świństwo... a ZMA to kup sobie w aptece... oczywiście łącząc produkty tylko czy znasz jakąś tanią bo te apteki na niektórych rzeczach tak wałują...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 523
wałują i to ostro, sam widziałem w dwóch różnych aptekach ten sam lek w cenie 15 zł wyższej o_O
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
a co do krety to jaka polecasz? i jakie to zma kupić...bo domyślam się że są tego tony na rynku, podobnież jak krety...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 560