SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[FBW] Ocena planu

temat działu:

Plany treningowe

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 10152

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 1 rok Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1143
Płeć : M

Wiek : 23

Waga : 73

Wzrost : 176

Cel treningowy : masa/siła

Staż treningowy na siłowni : jakos rok

Uprawiane inne sporty : brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full

Dieta : brak zastrzeżeń

Przeciwskazania medyczne : nie

Zażywane suplementy : białko,kreatyna

Ostatnio przerabiany plan: p&p 3xtyg

Cze. Co myślicie o takim planie? Jestem osobą początkującą z rocznym stażem. Trochę mięśni już zbudowałem. Nie jakoś dużo ale zawsze. 73kg przy 176cm wzrostu bf 12/13% (na oko).
Fbw z podziałem na A i B. Rozkład wyglądałby następująco AxBxAxx BxAxBxx i tak na zmiane. Największym problemem był zawsze u mnie dzień push. Ciężko mi się budowało siłę gdzie w pull szło to o wiele lepiej.

Nowy plan.

A
Przysiad 4x6
Wl 3x10/8/6
Wiosło 4x8
Wyciskanie hanli siedząc 3x10
Wznosy bokiem 3x10
Bic supinacja 3x10
Francuz 3x8
Allahy 3x10

B
Mc 4x8
Wyciskanie hantli skos 3x10
Podciąganie 4x6
Ohp 3x6
Sztanga bic 3x8
Wyciskanie wąsko 3x8
Deska 3xmax

Utworzyłem wczoraj podobny temat ale nazwa tematu została zapisana zupełnie nie taka jak być powinna.


Zmieniony przez - Młody Adonis w dniu 2021-12-29 16:46:07
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 17681 Napisanych postów 132075 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460293