SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[Dziennik treningowy] Palimy fat przy niedoczynność tarczycy.

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9283

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9596 Napisanych postów 154470 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1209045
haha, na maila wyslalem Ci troche publikacji:_) w wolnych chwilach w ramach samorealizajci poczytaj :)
czesc po PL wiec mozna ogarnac na szybko, protein book polecam

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11 Napisanych postów 310 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13091
Witajcie :).

Dawno nic nie pisałem.
U mnie małe zmiany się pojawiły, od połowy czerwca ucięliśmy trochę makro jak wspominałem kilka postów wyżej + dodany został protokół Lyle’a McDonalda.

Od tego czasu waga i wymiary regularnie w dół (w końcu), co mnie cieszy. Zobaczymy jak długo :).

Od dłuższego czasu pojawiają się u mnie dziwne osłabienia. Po wypiciu kawy, gdzie albo nie mogę dokończyć treningu bo to osłabienie jest tak duże (głównie w nogach), albo w ogóle go nie robię.
W tym tygodniu mam nocne zmiany, gdzie w pn było wszystko okej, a wczoraj po kawie, prawie nie zrobiłem treningu. Już się wracałem do domu, ale przeczytałem że mleko może pomóc. Wypiłem trochę i siły wróciły, nie do końca ale na tyle że mogłem trening zrobić.

Dziś dzień wolny od siłki, za to protokół sam się nie zrobi :).
Nie piłem kawy, tylko mocną zieloną herbatę i tak mnie osłabiło, że musiałem się położyć. Znów mleko pomogło i poszedłem zrobić protokół.

Dziwne to wszystko.

Piję kawę żeby się obudzić rano, a tu jest efekt odwrotny. Może yerba mate byłaby tu lepsza jak takie cuda się tu dzieją?

Protokół zrobiony gładko. Czuję, że kondycja jest coraz lepsza. W tym tygodniu dołożyłem kolejną sesję interwałów (krótką i długą) + 2 min cardio. Tj.

7x10/45s
7x30/30s
27 min cardio

W przyszłym tygodniu idę robić badania na hormony.

Dieta.
LC B220 T90 W160
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11 Napisanych postów 310 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13091
Hej.
Odświeżam :).
U mnie dalej waga/wymiary regularnie w dół.
To już końcówka redukcji.
Moja obecna waga to 85-86kg.
Chcę zrzucić do 80 kg lub 82cm w pasie i wejść na bardzo powolną masę, żeby się nie zalać i nie przybywało cm w pasie.

Mam parę pytań.
1. Co zrobić jeśli waga/wymiary przestaną spadać? Jest jeszcze 5-6kg do zrzucenia. Cardio mam 4x tydzień po 40min + 1x protokół Lyle’a McDonalda
Protokół progresuję co tydzień. Aktualnie jest:
- interwały krótkie 10/45 – 9 serii, około 9 minut całość.
- interwały długie 30/30 – 9 serii, około 10 minut całość
- cardio 33 min
W książce jest napisane max 10 min interwały i cardio 20-40 min. Co jeśli dojdę do 10 min interwałów i cardio 40 min? Mogę np. dać 7x 15/45 sec i 7x 35/35 sec?
2. Do ilu kcal mogę zejść najniżej? Obecnie mam ustalone z podziałem na HC,MC,LC a moja średnia pula z całego tygodnia to ok 2600 dziennie.
3. Stosuje johimbine, trzeci tydzień. Czy mogę znów joszke zastosować jak skończę obecną? Jak np. będzie jeszcze 3-4 kg do zrzucenia? Jeśli tak to zrobić jakąś przerwę?
4. Co po redukcji? Refeed? Jak wspominałem, chcę jak najwolniej na masę wchodzić. W moim przypadku gdzie mam dużo cardio to pewnie ucinać cardio co tydzień/dwa i obserwować wagę? A kalorie zostawić w spokoju? Ile tego cardio ucinać? 10% z każdego dnia? Co z protokołem…
5. Jaka dieta podczas masy? Tzn. makrosy. B 1.6/kg T 1g/kg reszta węgle? Poza tym wolałbym stałą podaż kalorii, a nie z podziałem na HC MC LC.
6. Zmienić plan treningowy podczas masy? Na obecnym trenuje już ponad pół roku (4xtydz) i szczerze powiedziawszy zmieniłbym, bo ten już zaczyna nudzić. Jeśli tak to na jaki?
7. Za tydzień mam 2 tyg urlopu poza domem. Będę ćwiczył na gumach a z cardio nie wiem czy się uda. Będzie za to dużo chodzenia. Jakie kalorie trzymać w tym czasie? A może wejść na zero kaloryczne i dać odpocząć organizmowi?



Zmieniony przez - samurajksw w dniu 2021-07-27 13:23:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9596 Napisanych postów 154470 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1209045
na pytanie odpisalem na maila :P
wiec jak masz jakies watplisowci, to smialo tutaj jeszcze pytaj:)

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11 Napisanych postów 310 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13091
Wrzucam wyniki badań.
Zdrowym jak koń :).
Nigdy takiego dobrego TSH nie miałem, a zmniejszyłem dawkę kilka miesięcy temu. Cholesterol zawsze w okolicach 200.
Co znaczy zrzucenie kilku kg i odpowiednie odżywianie. W takim razie po co iść do endo :).










...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9596 Napisanych postów 154470 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1209045
dokladnie,
szkoda, ze ludzie tego nie rozumieja i wola lyknac m,agiczna tabletke niz cokolwiek se soba robic :)
mniejsza masa ciala, to i dawka leku bardziej efektywnie dziala, stad koniecznie trzeba pozniej te dawki gdzies tam poprawic

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11 Napisanych postów 310 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13091
Aktualizacja wymiarów/wagi.
W porównaniu z zeszłym piątkiem:
-1,5kg i -1,5cm z pasa. WTF? Co tu się odwala :). Na takim etapie taki duży ubytek, a progresuję tylko protokół, kalorie i cardio bez zmian.
Aż mi szkoda to przerywać i na urlop iść :), a planuje na urlopie zero kaloryczne dla odpoczynku no i trening na gumach, być może z cardio w pierwszym tygodniu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9596 Napisanych postów 154470 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1209045
w koncu wszystko ladnie zaskoczylo jak trzeba:)
w razie jakis pytan wal tutaj

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9596 Napisanych postów 154470 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1209045
i jak leci dalej?:)
urlopik pewnie?

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11 Napisanych postów 310 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13091
Hej.
Nie miałem kompletnie czasu na wpisy w dzienniku, ale postaram się jakoś podsumować te 2 tygodnie urlopu.
Może rozpiszę w punktach najważniejsze rzeczy:
1. Wszedłem na zero kaloryczne tj. 3100 kcal, czasem +/- 200 kcal więcej.
2. W pierwszym tygodniu ćwiczyłem 4x na gumach tym planem, który mam obecnie. Tylko więcej powtórzeń/krótsze przerwy. Plus 3x cardio 40 min + 1x protokół
3. W drugim tygodniu było gorzej z czasem, ale udało mi się poćwiczyć 3x tydzień z ciężarami i na atlasie. Było to na szybko, raczej na spompowanie się. Cardio? Było. Codziennie ponad 40k kroków po górach :)
4. Nogi dostały po dupie. Nie ćwiczyłem ich w ogóle.
5. Jak wyglądała dieta? Starałem się korzystać z produktów nieprzetworzonych. Wiadome, jakieś lody wpadły czy gofry, drożdżówka, piwko. W końcu urlop i dokarmiałem głowę :) i czasem ciężko było oszacować kaloryczność posiłku, ale mniej więcej jak pisałem trzymałem się zera kalorycznego.
6. W między czasie miałem wizytę u endo. Była to pierwsza wizyta u nowego lekarza. Mam zbadać nadnercza (ACTH), bo podejrzewa niedoczynność przez te osłabnięcia, które tu opisywałem, do tego kortyzol, testosteron, Ca, P (fosfor), magnez no i usg tarczycy. Reszta wyników, które tu wklejałem są ok i dawka letroxu zostaje ta sama.

Najważniejsze, jak waga/wymiary/samopoczucie?
Przed urlopem ważyłem 83,5kg. Pas 85,5cm.
A dziś? Bez zmian, co mnie cieszy. Ta sama waga, pas i chęci do treningu.
Co dalej? Ciśniemy :).

Wracam do kaloryczności jaka była przed urlopem. Tj:
HC B200g, T70g, W320g
MC B220g, T100g, W 240g
LC B220g, T90g, W160g
Pn – HC
Wt- MC
Śr – LC
Czw – LC
Pt – HC
Sb – MC
Nd – LC
Średnio 2600 kcal tygodniowo.

Co z treningiem? Zostaje to co było przed urlopem. Będę dalej zwiększał interwały w protokole, co tydzień.
Trening na czczo (poza 1 zmianami) 4x tydz + 4x cardio 40 min + 1x protokół.

Jaki cel?
Chcę zrzucić do 80kg lub 80-82 cm w pasie i ocenimy co robić dalej.

Dziś jestem po pierwszym konkretnym treningu. Siła mniej więcej ta sama, trochę wytrzymałość spadła, ale to nic. Cardio po siadach i wykrokach było… Ciężkie :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ohp a push press

nutloveb