SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[Dziennik treningowy] Palimy fat przy niedoczynność tarczycy.

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10095

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 313 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13179
.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 313 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13179
.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 313 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13179
Coś się zmuliło. Proszę o moda o usunięcię postów z "kropkami". Dziękuję.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 313 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13179
Hej.
Czas na podsumowanie redukcji.

Na wstępie WIELKIE podziękowania dla Tomka (TomQ-MAG) za wsparcie i nakierowanie na właściwe tory .
Co tu więcej powiedzieć? W końcu koniec, bo już miałem dość psychicznie. Trwało to baaaardzo długo, tarczyca nie pomagała, dużo błędów żywieniowych robiłem, po drodze jakieś choroby i tyle zeszło, ale najważniejsze, że się udało!

Parę liczb:
Waga początkowa: 113kg
Prawy bic: 40,5 cm
Lewy bic:39,5 cm
Pas: 111cm
Udo: 71cm

Waga końcowa: ok. 81-82kg
Prawy bic: 37cm
Lewy bic: 36,5cm
Pas: 83cm
Udo: 57cm
BF: ~8%

Redukcje skończyłem na BTW:
B200 T80 W230 2500 kcal – średnio, bo z podziałem na hc,mc,lc
Ilość cardio 4x50 minut + 1x protokół Lyle’a McDonalda
Ilość siłowych: 4 treningi

Parę fotek wrzucam. Pewnie udało by mi się załapać na jakieś zawody typu „najlepsza kurza klata”

Jaki cel? Jak opisywałem w poprzednim poście, powolna masa. Teoretyczny plan działania napisałem też w poprzednim poście. Chyba dobry, skoro nikt nie piszę. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Ciśniemy dalej!
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 313 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13179
Porównanie.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 313 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13179
Reszta cz.1













...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 313 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13179
Reszta cz.2













...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 23683 Napisanych postów 16620 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 259736
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 313 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13179
Hej.
Dziś pierwszy dzień wychodzenia z redu. Od rana pełen energii .
W tym tyg mam 2 zmiany, więc śniadanie było moim posiłkiem przed treningowym.

Sam trening b.dobry. Dołożyłem ciężaru a cardio to mógłbym biegać i biegać no, ale nie przesadzałem i zrobiłem założone 50 min.

Dieta. Kompletnie inna. Postaram się codziennie wklejać co jem.
1. Płatki owsiane/mleko/skyr/nerkowce/jabłko/cynamon – śniadanie/przed tr
2. Chleb żytni/hummus/rzodkiewka/szynka z kuraka – w pracy
3. Makaron penne/szpinak/śmietana/czosnek/ser gouda – po tr i kolacja
4. Ten sam co wyżej tj. Makaron etc
5. Twaróg/brokuły/cebula/jaja/feta/kukurydza/słonecznik/ryż basmati – w pracy
Warzyw ok. 450g

B155 T96 W330
~2800 kcal

Suple
magnez/ashwagandha/omega/d3k2/chrom
mono hcl - 3g
cytrulina – 5g
beta alanina - 5g

Jedynie czego się obawiam to to, że będzie przybywało w pasie wraz ze wzrostem wagi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 313 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13179
.







Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ohp a push press

Black weekend