SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[DT]Tata - Jak feniks z popiołów...

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 34986

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta
Ekspert
Szacuny 2111 Napisanych postów 49893 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 492546
MłodyTatus
to ja przy Was jestem zielony! Pierwszy CYKL :D jak to brzmi :D


już dawno tego określenia nie słyszałem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12038 Napisanych postów 160428 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234369
to czas zejsc kilka dzialow nizej

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb
[email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 249 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 24860
haha, dość popularny zwrot w tamtejszej krainie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta
Ekspert
Szacuny 2111 Napisanych postów 49893 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 492546
TomQ-MAG
to czas zejsc kilka dzialow nizej


hahahahah
zostane jednak tutaj
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 249 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 24860
Wesołych Świąt!

Wesołych świąt, szczęścia, zdrowia zdrowia i jeszcze raz zdrowia! Bo zdrówko jest najważniejsze i też ono jest powodem braku wpisek w ostatnim czasie.

Wracam do żywych, tegoroczne święta były najbardziej pieczołowicie przygotowywanymi świętami jakie wraz z żoną tworzyliśmy. Niestety, złapałem "syfa" i od Wigilii jadam pół posiłku dziennie. Tak więc zarzucić obżarstwa w tym roku sobie nie mogę...

Pozdrawiam, jest lepiej więc możliwe, że środa/czwartek wracam do treningów!
Sportowe Pozdro!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert